passe-partout

1. Data: 2004-09-10 20:38:16

Temat: passe-partout
Od: "Ola z Gdańska" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak już wyhaftuję te swiąteczne kartki, to podpowiedzcie gdzie można kupić
ramki (składające się z 3 cz. z owalem czy prostokątem).

Pozdrawiam
Ola

1. Data: 2004-09-10 21:20:27

Temat: Re: passe-partout
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja polecam zrobic samemu z brystolu kolorowego.
wycinam prostokat nozykiem, szydelkiem 0,55 mm rysuje miejsca zgiecia (to
szydelko naprawde swietnie sie do tego nadaje), szydelkiem tez "rysuje"
okienko na robotke, wycinam owe okienko pozostawiajac po 5 mm na zagiecie do
wewnatrz, wszystko co nalezy przykleic i skleic sklejam tasma dwustronna do
dywanow (doskonale trzyma) i kartka gotowa.....Koszt calosci okolo 10
zlotych a starcza na jakies 5 - kartek (brystol), tasmy do dywanow na duzo
wiecej.....

namieszalam? :-)

pozdrawiam
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-10 21:22:13

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja nabylam swoje w Hobby Studio (wysylkowo)

--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

1. Data: 2004-09-11 08:57:25

Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja kupuje tu:
http://www.kalinex.poznan.pl/cennik.htm
Uwazam,ze swietnie sie z nimi wspolpracuje,robia co sie chce,tzn dowolne
wymiary i ksztalty,a ceny-sama ocen,czy warto robic samej.Nigdy tak nie
wyjdzie z bristolu jak z odpowiedniego materialu.A jaki wybor kolorow.Ja
poprosilam o probki,szybko dostalam i teraz moge swobodnie dobierac.Ale to
jest tylko moje zdanie.
Ada

1. Data: 2004-09-11 09:36:42

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale to tylko passe-partout, chyba....
a ja zrozumialam , ze Oli chodzi o kartki z wycietym okienkiem...........

pozdrawiam
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-11 10:10:24

Od: "Ola Gdańsk" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale to tylko passe-partout, chyba....
> a ja zrozumialam , ze Oli chodzi o kartki z wycietym okienkiem...........
>
> pozdrawiam
> Ewa (Krakow)

No właśnie kartki z okienkiem. Z prostokątem jakoś sobie radziłam, ale ten owal
to po prostu koszmaron. Musiałam wyszydełkować szlaczek cieniutką niteczką i
obkleić wycięcie żeby nie było widać. Efekt był doskonały, i tylko ja
wiedziałam, że to maskowanie niedoskonałości.

Pozdrawiam poszukująca gotowców
kartkowych
Ola (już napisałam do Hobby Studio)

1. Data: 2004-09-12 08:01:18

Od: ""rosteczek" z Warszawy" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja nabylam swoje w Hobby Studio (wysylkowo)
>
> --
> Honorata Kulesza
> h...@o...pl
> gg 7307932
> [Warszawa]
> Hej!
> Możesz podać namiary?
Dzięki i pozdrawiam. Aneta

1. Data: 2004-09-12 08:01:26

Od: ""rosteczek" z Warszawy" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja nabylam swoje w Hobby Studio (wysylkowo)
>
> --
> Honorata Kulesza
> h...@o...pl
> gg 7307932
> [Warszawa]
> Hej!
> Możesz podać namiary?
Dzięki i pozdrawiam. Aneta

1. Data: 2004-09-12 08:12:54

Od: ""rosteczek" z Warszawy" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja nabylam swoje w Hobby Studio (wysylkowo)
>
> --
> Honorata Kulesza
> h...@o...pl
> gg 7307932