pasta do zębów bez aspartamu?

11. Data: 2008-07-03 23:19:27

Temat: Re: pasta do zębów bez aspartamu?
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-07-03 18:27 pitpull pięknie wystukał/a:

> skład: (...)Sodium Saccharin (...) ;(
>
> i po ptokach ....
>
> jakieś inne typy ?
>
> naprawde nie da sie zrobić pasty do zębów bez tego świństwa?

Moim zdaniem sacharyna to sacharyna, słodzik to słodzik, a aspartan (czy
aspartam)to aspartan.
Raz w życiu posłodziłam sobie herbatę słodzikiem i byłam chora parę dni
(było mi niedobrze). Nigdy więcej tego świństwa.
Sacharyna to chyba nie szkodzi. Kiedyś kupowało się dobrą oranżadę,
która byla z sacharyną. Niestety, teraz takiej już się nie kupi.
Od jutra zaczynam sprawdzać co zawiera pasta do zębów-zanim ją kupię
(fakt, że fluor musi być), bo ostatnio po umyciu zębow mam niesmak i
zaraz muszę się czegoś napić i coś zjeść.

--
animka

12. Data: 2008-07-04 07:18:19

Od: "Ls." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co to za organ? Bo mi to się raczej z zapachem kojarzy...

Taki wielki glut w czaszcze, coś jak wielka ostryga ;)

L.

13. Data: 2008-07-04 13:11:03

Od: "pitpull" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

>że fluor musi być), bo ostatnio po umyciu zębow mam niesmak i zaraz muszę

Oooo to jest nas dwuch.dwoje :D
jeszcze paru i zaczynamy protest.
Sprawdź co sie dzieje jak sie napijesz jakiegoś napoju z substancjami
słodzącymi.
Wczoraj sie napiłem cytrynowego arctica. pierwszy łyk smakował, a za pare
minut pyska nie mogłem doczyścić. Patrze - oczywiście substancje słodzące

Ale i tak jest lepiej - był czas, że w sklepie poza oryginalnymi Coca-colą i
pepsi nie nie było nic bez tego dziadostwa ...

pitpull

14. Data: 2008-07-04 14:53:13

Od: "Ls." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ale i tak jest lepiej - był czas, że w sklepie poza oryginalnymi Coca-colą
> i pepsi nie nie było nic bez tego dziadostwa ...

Swoją drogą ciekawe, że niektórzy twierdzą, że nie ma dla nich różnicy. Też
nienawidzę tego świństwa, wręcz nie rozumiem jak można uważać to za
zamiennik cukru! Przecież tego sie pić nie da.

Pozdr,L.

15. Data: 2008-07-04 20:36:20

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-07-04 15:11 pitpull pięknie wystukał/a:

> Ale i tak jest lepiej - był czas, że w sklepie poza oryginalnymi Coca-colą i
> pepsi nie nie było nic bez tego dziadostwa ...

Z tego co wiem, to są dwa (jeśli nie więcej) rodzaje coca coli. Jedna z
aspartamem, druga bez. Czasami kupuję tą "bez".
Poza tym i tak wolę herbaę i niczym innym się nie napiję.

--
animka

16. Data: 2008-07-05 09:13:52

Od: "pitpull" <pitpull@pitpul..com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>aspartamem, druga bez. Czasami kupuję tą "bez".
>Poza tym i tak wolę herbaę i niczym innym się nie napiję.

To spróbuj tą z cukrem ;)

cudowny owoc
Najlepsze uzdrowisko w płd Polsce
Najlepsze uzdrowisko w płd Polsce