pasta ze szpinakiem [P]

1. Data: 2003-06-17 07:59:40

Temat: pasta ze szpinakiem [P]
Od: Bebe1 <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)

Na życzenie Ewy P. podaję mój ulubiony przepis na zapiekankę szpinakową
Maćka Kuronia. Dzięki tej zapiekance kilka osób z mojego otoczenia
przekonałam do szpinaku, a ja sama stwierdziłam, że nie święci garnki
lepią :)))

Ingrediencje:

1 kg szpinaku (może być mrożony, polecam Hortex w kulkach)
4 żółtka
kilka ząbków czosnku
śmietanka
sól, biały pieprz
łyżka masła

makaron muszelki (np Malma)

30 dkg sera rokpol

Szpinak podsmażyć na maśle, dodać żółtka, wyciśnięty czosnek, śmietankę,
doprawić solą i białym pieprzem (ja dodaję jeszcze gałkę muszkatołową).
Makaron ugotować al dente. W naczyniu żaroodpornym ułożyć warstwę
szpinaku, makaronu, szpinaku, posypać pokrojonym cienko rokpolem.
Zapiekać aż ser się rozpuści smakowicie :)

Tak mniej więcej brzmi przepis podstawowy. Ja makaron mieszam ze
szpinakim przed zapieczeniem, a ostatnio dodałam jakieś 25 dkg
podsmażonego mielonego z indyka. Było pyyyszne!

Smacznego
Bebe1, Poznań
--
Moj prawdziwy adres to bushyk malpa man kropka poznan kropka pl

"In the cookie of life friends are the chocolate chips" :)

1. Data: 2003-06-17 08:41:44

Temat: Re: pasta ze szpinakiem [P]
Od: Bebe1 <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki, dzięki, a już chciałam na priv'a.
>
> Ewa

To wszystko przez to, ze jestem online tylko we wtorki i czwartki.

Pozdrówka
Bebe1, Poznań

1. Data: 2003-06-17 08:41:52

Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bebe1" <b...@s...man.poznan.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:3EEECA6C.540DD92@spam-precz.man.poznan.pl.inval
id...
> [...]
> lepią :)))

Dzięki, dzięki, a już chciałam na priv'a.

Peklowac, nie peklowac?
Smażenie ryby
Chleb ryżowy
Pianka z białek na kruchym cieście