patchworki - teraz na tvn24 !

1. Data: 2002-08-31 12:44:06

Temat: patchworki - teraz na tvn24 !
Od: "maja" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie

1. Data: 2002-09-04 06:32:43

Temat: Re: patchworki - teraz na tvn24 !
Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maja" <m...@m...com.pl> napisał w wiadomości
news:akqdtj$2p1$1@news.tpi.pl...
> jak w temacie

w jakie dni i o której?
Gocha

1. Data: 2002-09-04 06:58:18

Od: "maja" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosiu !
to bylo tylko w tym dniu (ze 2 czy 3 razy pokazywali). po prostu puscili
program o patchworkach. moze maja z tej samej serii i o krzyzykach :-)))

maja (Rzeszow)

1. Data: 2002-09-04 07:46:21

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"maja" <m...@m...com.pl> napisała:

> moze maja z tej samej serii i o krzyzykach :-)))

A mieli, mieli...Pokazywali kiedys (dawno, jeszcze zima) takiego dziadka,
kolo 70, ktory wyszywa krzyzykami. Podobno piekne obrazy robil. Ja nie
widzialam, mama mi tylko powiedziala, co sama zdarzyla zobaczyc.

Aga, Bielsk Podlaski
GG 108332

1. Data: 2002-09-04 12:35:51

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agus" <g...@p...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kolo 70, ktory wyszywa krzyzykami. Podobno piekne obrazy robil. Ja nie
> widzialam, mama mi tylko powiedziala, co sama zdarzyla zobaczyc.

Qrczę a ja na TV też nie mam czasu :-(
Gocha

bardzo stare wzorki
program o patchworku
Jest przelicznik Ariadna-DMC-Anchor
Motyw myśliwski
"Kreinik" - a co to i czym to zastąpić ?