[patchworkowo] - galeria MKatarynki

1. Data: 2004-10-10 10:55:04

Temat: [patchworkowo] - galeria MKatarynki
Od: "eva" <eva@NO_SPAMpost.pl> szukaj wiadomości tego autora

W parchworkowie pojawila sie galeria MKatarynki i w imieniu Kasi zapraszam
do ogladania jej prac. Kasia fajnie pisze o szyciu swoich patchworkow,
wiec tym bardziej zapraszam do czytania i ogladania.
http://www.patchworkowo.org/galerie/kasia/kasia.html

I jak zwykle dodaje, ze jesli ktos cos patchworkuje i chcialby pokazac swoje
prace i nie bardzo macie gdzie, to zapraszam do patchworkowa. Jest tam
miejsce dla wszystkich patchwokow i tych odlotowych i tych najprostrzych,
wszystkie sa tak samo wazne, bo uszyte przez nas, w naszych polskich
warunkach, a to jak wiemy - wielką sztuka jest :)), czyli dziewczyny -
troche odwagi, jesli cos macie, to pokażcie, nie trzymajcie tego tylko dla
siebie :)). Mozecie tez przeslac linki, jesli macie na swoich stronach
patchworki, to wtedy z przyjemnoscia wrzuce do patchworkowa link.

pozdawiam Eva [W-wa]

1. Data: 2004-10-10 11:52:49

Temat: Re: [patchworkowo] - galeria MKatarynki
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

MKatarynka juz wie co Krakuski mysla, bo nas tymi aplikacjami i patchworkami
"zabila" na spotkanku....
Wysmienite....jest cudnie, a konik polny wyszedl cacy....
zazroszcze juz od zeszlej soboty, kiedy to co niektore wspanialosci moglam
obmacac osobiscie...

nie wiem kiedy, ale na pewno do Was dolacze.....bo mnie zazdrosc robotkowa
zzera........hihihihi
Gratulacje skladam w uklonie slicznym!!!

pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-10-10 14:28:32

Od: "Dommi" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prace przepiekne! Az wierzyc sie nie chce, ze sa to dopiero poczatki. Bardzo
podobaja mi sie pomysly i spontanicznosc MKatarynki! Gratuluje i sle usmiechy
z jesiennej stolicy,
Dommi

1. Data: 2004-10-10 15:04:50

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez jestem pod wrazeniem!
szczegolnie podoba mi sie aniolek i swierszcz - naprawde robia wrazenie

pozdrawiam
kasiatoya :)

1. Data: 2004-10-10 15:37:49

Od: "Agnieszka_K" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eva" <eva@NO_SPAMpost.pl> napisał w wiadomości
>W parchworkowie pojawila sie galeria MKatarynki>
>http://www.patchworkowo.org/galerie/kasia/kasia.htm

Najbardziej podoba mi się kocyk.
A tak w ogóle to diablice jesteście. Najpierw miałam w planie nauczyć sie
haftu krzyżykowego (tylko), potem zapałałam głęboką miłością do frywolitek,
a tu jeszcze takie śliczne patchworki można zrobić (a ja nawet mam gdzieś w
szafie maszynę do szycia!). I co ja mam zrobić, jak mi z moich obliczeń
wynika, że moją nieszczęsną firankę (przy moich zasobach czasowych) będę
jeszcze tak ok. 4 miesiące robiła? Aha, a dzisiaj jeszcze ładną sukienkę
tutaj zobaczyłam (szydełkową), oj, czemu doba nie jest dłuższa?
Ślę moc uśmiechów i gratulacje.
Agnieszka (Kalisz)

1. Data: 2004-10-10 16:22:04

Od: "AnnaB." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wow!
Z przyjemnością ogląda się tę galeryjkę!
Dzięki, Ewo, że chcesz pokazywać nasze prace! :)))
MKatarynko, fajnie,że też lubisz kolorki! :)))

--
Pozdrawiam!

Anna B. (Ziemia Lubuska)

szukam