patelnia ceramiczna moneta

1. Data: 2011-05-10 17:23:22

Temat: patelnia ceramiczna moneta
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy ma ktoś może patelnię z powłoką ceramiczną tej firmy (ewentualnie
jakiś inny sprzęt)
i mógłby się wypowiedzieć?

http://www.rossi.pl/6194_moneta_ceramica_patelnia_ce
ramiczna_plytka_QL090120.rossi

Ja pierwszy raz się z nią spotykam, a widziałam fajną promocję i kusi
mnie, żeby kupić.

Poprzednio poszło bez linka, sorry.
Ewa

2. Data: 2011-05-10 17:34:16

Temat: Re: patelnia ceramiczna moneta
Od: Arkady <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-10 19:23, medea pisze:
> [...]
ramiczna_plytka_QL090120.rossi

> Ja pierwszy raz się z nią spotykam, a widziałam fajną promocję i kusi

Jak chcesz ceramike to kup sobie tażina a to gowno to chuj wie co za
chemia+belkot marketingowy.

3. Data: 2011-05-10 20:34:56

Od: "eMonika" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ramiczna_plytka_QL090120.rossi

> Ja pierwszy raz się z nią spotykam, a widziałam fajną promocję i kusi

Ja mam, bo sie skusiłam na promocję (no i widziałam jakieś pozytywne opinie
w sklepie internetowym), ale zdecydowanie NIE polecam. Juz sie tutaj kiedys
na ten temat wypowiadałam, zaraz poszukam co konkretnie pisałam.

Nadaje sie jedynie do duszenia, smażenie to jakaś pomyłka, a przeciez to
patelnia...

Pozdrawiam,

:-) Monika

4. Data: 2011-05-10 20:42:53

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-10 22:34, eMonika pisze:
> [...]
> opinie w sklepie internetowym), ale zdecydowanie NIE polecam. Juz sie
> tutaj kiedys na ten temat wypowiadałam, zaraz poszukam co konkretnie

Wielkie dzięki! Zaoszczędziłaś mi 150zł! ;)

Faktycznie kiedyś pisałaś o patelni ceramicznej, ale nie wiedziałam, że
o tej konkretnie.

Ja mam garnki ceramiczne i jestem zadowolona, więc chciałam wypróbować
patelnię, ale skoro odradzasz, to kupię jednak w końcu jakąś stalową
porządną.

Ewa

5. Data: 2011-05-10 21:03:03

Od: "eMonika" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2011-05-10 22:34, eMonika pisze:
> Wielkie dzięki! Zaoszczędziłaś mi 150zł! ;)

Eeeee to moja była z lepszej promocji, "tylko" 119...

> [...]
>
> Ja mam garnki ceramiczne i jestem zadowolona, więc chciałam wypróbować
> patelnię, ale skoro odradzasz, to kupię jednak w końcu jakąś stalową

Poczekaj jeszcze może wypowie sie ktoś, komu poszło lepiej (może ja nie
umiem jej uzywać?).

:-) M.

6. Data: 2011-05-11 14:33:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 May 2011 22:42:53 +0200, medea napisał(a):

> [...]
>
> Ja mam garnki ceramiczne i jestem zadowolona, więc chciałam wypróbować
> patelnię, ale skoro odradzasz, to kupię jednak w końcu jakąś stalową

To jeszcze nie kupiłaś tej niebieskiej Zelmera, co ją Ci radziłam???? Ty
niedowiarku!
3-)
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

7. Data: 2011-05-11 14:34:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 May 2011 23:03:03 +0200, eMonika napisał(a):

> [...]
>
> Eeeee to moja była z lepszej promocji, "tylko" 119...

> Poczekaj jeszcze może wypowie sie ktoś, komu poszło lepiej (może ja nie

Tia, bo rzeczywiście patelnia to wymaga wyższych studiów.
:-/

8. Data: 2011-05-11 16:10:46

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-10 23:03, eMonika pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości
>
> Eeeee to moja była z lepszej promocji, "tylko" 119...

A nie, za 149zł dają dwie patelnie - jedną większą, drugą mniejszą -
więc okazja jest! ;)

> Poczekaj jeszcze może wypowie sie ktoś, komu poszło lepiej (może ja
> nie umiem jej uzywać?).

Mam przeczucie, że to nie o sposób używania chodzi.

Ewa

9. Data: 2011-05-11 16:13:07

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-11 16:33, Ikselka pisze:

> To jeszcze nie kupiłaś tej niebieskiej Zelmera, co ją Ci radziłam???? Ty
> niedowiarku!

Ano jeszcze nie, bo po pierwsze - nie widziałam jej w żadnym markecie na
żywo, a chciałabym pomacać, a po drugie - to nie była aż taka paląca
potrzeba. Ale już jest paląca, bo powłoka na mojej starej patelni
zaczyna podejrzanie wyglądać i powinnam ją jak najszybciej wymienić.

Ewa

10. Data: 2011-05-11 17:23:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 May 2011 18:13:07 +0200, medea napisał(a):

> Ano jeszcze nie, bo po pierwsze - nie widziałam jej w żadnym markecie na
> żywo, a chciałabym pomacać,

Widzę je ciągle w ofercie Makro, Leclerc, Real, Tesco.

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

patelnie ceramiczne moneta