patrzenie w oczy

1. Data: 2004-05-19 22:13:54

Temat: patrzenie w oczy
Od: <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !

Mam małe pytanie - O czym świadczy to że podczas rozmowy nie patrzymy się
prosto w oczy rozmówcy ?

Mi sie wydaje że to oznacza uległość i niepewność.

2. Data: 2004-05-19 22:22:49

Temat: Re: patrzenie w oczy
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi sie wydaje że to oznacza uległość i niepewność.

Niepewnosc.
O uleglosci to nie swiadczy jeszcze.

--
Czarek

3. Data: 2004-05-19 22:28:06

Od: "puciek2" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@w...pl> napisał(a):
<c8gm75$i6n$1@atlantis.news.tpi.pl>

> Witajcie !
>
> Mam małe pytanie - O czym świadczy to że podczas rozmowy nie patrzymy się
> prosto w oczy rozmówcy ?
>
> Mi sie wydaje że to oznacza uległość i niepewność.

Niekoniecznie, może się zdażyć np. że nasza 'rozmówczyni' ma
inne detale bardziej 'warte' obejrzenia, albo że wręcz kto inny ma ...

puciek.

4. Data: 2004-05-19 23:20:37

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@w...pl> w news:c8gm75$i6n$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Mam małe pytanie - O czym świadczy to że podczas rozmowy nie patrzymy
> się prosto w oczy rozmówcy ?
>
> Mi sie wydaje że to oznacza uległość i niepewność.

1. Każdemu rozmówcy czy konkretnemu rozmówcy?

2. Na co / gdzie wtedy patrzymy?

* Natek

5. Data: 2004-05-19 23:52:42

Od: Shriggar <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

someone.cool pisze:

> Mam małe pytanie - O czym świadczy to że podczas rozmowy nie patrzymy się
> prosto w oczy rozmówcy ?
> Mi sie wydaje że to oznacza uległość i niepewność.

Może to być najczęściej zażenowanie rozmową, rozmówcą, np. jego głupotą,
ochydą... :^)

--
_/\_ c(*!*)o Shriggar oczy wiście! :^P
\''/ MANDRAKE

6. Data: 2004-05-20 05:52:05

Od: "Olleo" <o...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam małe pytanie - O czym świadczy to że podczas rozmowy nie patrzymy się
> prosto w oczy rozmówcy ?

Ja nie moge patrzec w oczy komus, kto ma zeza... normalnie pelna konfuzja,
kurde w ktore mam patrzyc??? I to nie zart, to najprawdziwsza prawda poparta
empiria.
--
Olleo

7. Data: 2004-05-20 08:17:40

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie !
>
> Mam małe pytanie - O czym świadczy to że podczas rozmowy nie patrzymy się
> prosto w oczy rozmówcy ?
>
> Mi sie wydaje że to oznacza uległość i niepewność.

Nie wiem o czym to świadczy, ja naprzykład nie patrzę w oczy rozmówcy.
Patrzenie prosto w oczy to w pewnym sensie "zaglądanie w głąb kogoś" wbrew
jego woli. Oczy czy też mimika twarzy wyrażają jakiś nasz stan psychiczny w
danym momencie i co najwazniejsze wyrażają go niezależnie od naszej woli.
Ktoś może do nas mówić "lubię Cię", ale z twarzy/oczu można "wyczytać" że
jest dokładnie odwrotnie. Nieważne jakie emocje wyraża twarz, złe czy
dobre - zawsze robi to szczerze, no chyba że mamy doczynienia z dobrym
aktorem. Patrzenie prosto w oczy i obserwacja twarzy rozmówcy, jest
zaglądaniem w jego duszę wbrew jego woli. Gdy ktoś ma coś do ukrycia lub
kłamie, mimika jego twarz robi się nienaturalna gdy zda sobię sprawę z tego,
że jest obserwowany. Nie trzeba wiec się lampić non stop na rozmówcę,
wystarczy jedno przelotne spojrzenie niby od niechcenia i wszystko jest
jasne - a wlepienie gał i obserwacja non stop to już pastwienie się nad
kimś, lepiej pójść za radą Pućka i skupić się na "ciekawszych" detalach :))

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

8. Data: 2004-05-20 08:23:08

Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam małe pytanie - O czym świadczy to że podczas rozmowy nie patrzymy się
> prosto w oczy rozmówcy ?
>
> Mi sie wydaje że to oznacza uległość i niepewność.

Albo ze nie zalozylismy ciemnych okularow ;)

A mowiac pwoazniej: wg mnie zdecydowanie
niepewnosc.

WOJSAL

9. Data: 2004-05-20 08:31:52

Od: "Veronika" <veronika_veronika@o_spam-won_p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> 2. Na co / gdzie wtedy patrzymy?

Na mówiące usta :-)

V-V

10. Data: 2004-05-20 08:48:28

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika w news:c8hqdt$h72$1@cmc-182.man.polbox.pl:

> Użytkownik "Natek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> Na mówiące usta :-)
>
> V-V

No i to jest jedna z możliwości :)
Zdarza się np. przy niedosłyszeniu.

Ja sama miałam kiedyś trochę podobny kłopot.
Ponad dwa lata mieszkałam za granicą i tam,
żeby lepiej rozumieć, obserwowałam usta.
Tak bardzo się przyzwyczaiłam, że po powrocie
przez kilka lat nie mogłam tego zwalczyć.

* Natek

choroba psychiczna a zaburzenia seksualne
szukam chetnych na wzór fichbeina!!
Re: cos tu dzisiaj za cicho
Re: kod Leonarda da Vinci
Samobójstwo