pekajaca skora piet

1. Data: 2005-03-11 13:08:05

Temat: pekajaca skora piet
Od: Koala <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

Czy zna ktos z Was jakas skuteczna metode na pozbycie sie grubej
zrogowacialej skory na pietach? Problem ten dotyczy mojego nazeczonego.
Ciagle mu to narasta i po pewnym czasie peka (zwlaszca po moczeniu) co
jest dosc nieprzyjemne bo boli podczas chodzenia. Dodam, ze moczenie w
wodzie i pumeksowanie ani wycinanie nie pomaga, bo za kilka dni znow
jest to samo. Dalam mu nawet krem zmiekczajacy skore piet a avonu z
kwasami AHA ale tez nic. Moze sa jeszcze jakies srodki zmiekczajace i
uelastyczniajace skore piet?
dziekuje za odpowiedzi
Koala

2. Data: 2005-03-12 16:07:25

Temat: Re: pekajaca skora piet
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje wizyte u dermatologa. Wczoraj zreszta sama bylam i dowiedzialam
sie, ze skóra na pietach powinna wygladac tak jak na dloni. Mój maz taka ma,
ja niestety nie.

Pozdrawiam
G.

3. Data: 2005-03-14 07:50:31

Od: "Ola" <w...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krem Kremuren 10% zapobiega narastaniu naskorka na pietach i zmiekcza go. W
swoim skladzie zawiera mocznik. Stosowalam go do rak.
pozdrawiam,
Ola

4. Data: 2005-03-14 11:53:03

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 14 Mar 2005 08:50:31 +0100, Ola napisał(a):

> Krem Kremuren 10% zapobiega narastaniu naskorka na pietach i zmiekcza go. W
> swoim skladzie zawiera mocznik. Stosowalam go do rak.

Czy ten krem ma jakiś zapach (?), bo nie toleruję wszystkiego co
"perfumowane". Zapach np. kamfory ze stóp to też nie jest ok.

--
Kaja

5. Data: 2005-03-15 08:41:59

Od: "Ola" <w...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest bez zapachu, albo ma jakis minimalny, ale napewno nie jest
nieprzyjemny.
Zapach kamfory kojarzy mi sie z masciami, a to jest krem.

podrawiam,
Ola

6. Data: 2005-03-15 21:00:24

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 15 Mar 2005 09:41:59 +0100, Ola napisał(a):

> Jest bez zapachu, albo ma jakis minimalny, ale napewno nie jest
> nieprzyjemny.
> Zapach kamfory kojarzy mi sie z masciami, a to jest krem.

Podaj z łaski swojej jeszcze raz nazwę tego kremu, bo nie zapisałam sobie.
OK?

--
Kaja

7. Data: 2005-03-15 21:21:40

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a):

> Podaj z łaski swojej jeszcze raz nazwę tego kremu, bo nie zapisałam sobie.

kremuren 10%

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

8. Data: 2005-03-15 22:54:49

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 15 Mar 2005 22:21:40 +0100, Emi napisał(a):

> kremuren 10%

Dzięki :-)

--
Kaja

9. Data: 2005-04-14 09:16:31

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Przychodnia Medycyny Naturalnej KOMED w Warszawie. Maja Błaszczyszyn
może w tej sprawie skutecznie pomagać.
Tel: 628-74-82, lub 628-74-83.
Pozdrawiam

Istvan

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sie, ze skóra na pietach powinna wygladac tak jak na dloni. Mój maz taka

plastyka krocza - szukam dobrego specjalisty
Zapalenie zatok przynosowych
ebooks o oparzeniach
Czeste oddawanie moczu
Promo dla noszącyh soczewki O2Optix i inne Ciby Vision