pękajace naczynka

1. Data: 2004-12-08 18:38:22

Temat: pękajace naczynka
Od: "Adam" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pewien problem i prosze o pomoc.
Jestem w 25 tygodniu ciąży i zauważyłam,że ostatnio popękały i
na brzuchu naczynka !!! Staram sie pielegnowac swój powiekszajacy sie brzuch
tzn. masuje go rekawica do masazu , smaruje kremem ujedrniajacym,ale to
chyba za mało !!!
prosze szanownych grupowiczów o jakies rady

2. Data: 2004-12-09 00:24:25

Temat: Re: pękajace naczynka
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cp7hob$6nf$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: Adam <a...@i...pl>
Było:
> [...]
> smaruje kremem ujedrniajacym,ale to chyba za mało !!!
> prosze szanownych grupowiczów o jakies rady

Drogi Adamie :D

Moja Żona się pogodziła z tymi zmianami wyglądu :-(
Dosyć istotne żeby po rozwiązaniu nie przerywać masaży i nakładania kremów -
nie zapominaj o piersiach. Zwykłe ćwiczenia fizyczne - teraz i później - też
się przydają, tylko wszystkie matki, które znam miały ćwiczyć a nie
ćwiczyły, napisz jeśli będziesz pierwsza ;-)

Od razu się zastrzegam, że nie oceniam tylko stwierdzam :D

http://evil.pl/pip/index.html

badanie krwi: co ozn. skrót DIFF i %MON ?
dretwienie pachwin.
[Gdzie]Psycholog Wawa
Dobry dermatolog -Wrocław
Jak poprawić libido?