pękające pięty - pomocy

1. Data: 2003-08-12 17:48:44

Temat: pękające pięty - pomocy
Od: "Wer i Tom" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

nie wiem czy jest grupa zdrowie bo nie mogę jej znaleźć ale może ktoś mi
pomoże mam prośbę
mam problem z pękającymi piętami czy macie jakieś sprawdzone sposoby aby
temu zaradzić
serdecznie dziękuję zapomoc

pozdrawiam

weronika

2. Data: 2003-08-12 18:16:43

Temat: Re: pękające pięty - pomocy
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wer i Tom" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]
> pomoże mam prośbę
> mam problem z pękającymi piętami czy macie jakieś sprawdzone sposoby aby
isc do lekarza

Jacek

3. Data: 2003-08-12 18:43:06

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Jacek widocznie straciła kontakt z nadświadomością popełniając:

> isc do lekarza

Myślisz, że łatwo jest chodzić, gdy pięty pieką?

Spróbuj Wer i Tomie robić maseczki ze smalcu. Mojej mamie pomogło.

Niemniej jest to jedynie likwidacja skutków nie przyczyn.

puchaty

4. Data: 2003-08-12 19:29:40

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Wer i Tom wyklawiaturzyl(a):

> [...]
> pomoże mam prośbę
> mam problem z pękającymi piętami czy macie jakieś sprawdzone sposoby aby

przeciez ci odpowiadali na pss

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

5. Data: 2003-08-12 20:54:53

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wer i Tom" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> witam

pl.rec.uroda

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
http://indiansummer.blog.pl

6. Data: 2003-08-13 11:50:23

Od: "Anita Hauzer" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna kupic w aptece masc do leczenia luszczacych sie, zrogowacialych zmian
skornych - SolcoKerasal. Pomoglo!
Pozdrawiam,
Anita

7. Data: 2003-08-24 13:03:20

Od: " Anka" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wer i Tom <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> pomoże mam prośbę
> mam problem z pękającymi piętami czy macie jakieś sprawdzone sposoby aby

Polecam zwykły krem do rąk. O ile, oczywiście jest to stadium " na lekarza
mam jeszcze czas"...
pozdrawiam, A.

8. Data: 2003-08-25 05:58:55

Od: "expekt" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj !
Wystarczy iść do kosmetyczki by zrobiła co trzeba z pietami !!
Potem kup w aptece solcokerasil i po klopocie !!!
Mialem wielkie problemy i juz nie mam !!!

pozdrawiam
e.

> [...]
> pomoże mam prośbę
> mam problem z pękającymi piętami czy macie jakieś sprawdzone sposoby aby

Ciekawy artykuł
relacja dziecko - byly konkubent matki
Niewłaściwe zachowanie 11 letniego dziecka wobec rodziny
Gdy masz syna...pół żartem, pół serio
Sprostowanie