pęknięcie błony bębenka

1. Data: 2002-05-14 09:57:19

Temat: pęknięcie błony bębenka
Od: "jacek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzis rano moja 11 córka została uderzona w szkole przez kolege ( łobuza)
tak mocno , że laryngolog po badaniu stwierdzil pekniecie bebenka , i
zapisał augmentin w tabletakch, rutinoscorbin i krople.
Pytanie - czy tarapia taka jest wystarczajaca. czy może powinnienem udac sie
gdzies dalej do dobrego specjalisty .
Jak następuje proces leczenia tego typu urazu

dziekuje za odpowiedzi
jacek

2. Data: 2002-05-14 11:00:35

Temat: Odp: pęknięcie błony bębenka
Od: ".:{-Islander-}:." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacek <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:abqms2$rqq$...@n...tpi.pl...
> [...]
sie
> gdzies dalej do dobrego specjalisty .
> Jak następuje proces leczenia tego typu urazu

blona odrasta sama po jakims czasie a augmentin to raczej przesada i nie
polecam nikomu tego specyfiku bo jest dosc toksyczny (slyszalem cos o szoku
anafilaktycznym wywolanym nim)
lepiej wlozyc wacik z kamfora do ucha i poczekac.

3. Data: 2002-05-14 12:31:54

Temat: Re: Odp: pęknięcie błony bębenka
Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

".:{-Islander-}:." wrote:

> [...]
> anafilaktycznym wywolanym nim)
> lepiej wlozyc wacik z kamfora do ucha i poczekac.

Blona zarasta, ale to zalezy od sposobu w jaki pekla. Najlepiej
skonsultowac sie z jeszcze 2 laryngologami. Ja im nie wierze. Na moim
RTG zatok jeden lekarz nic nie widzial a drugi sie za glowe lapal.

ps. hmmm , jedenasta corka, niezle.....
pps. łobuza na leczenie psychiatryczne

--
Pozdrowionka
__

4. Data: 2002-05-14 13:53:01

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> anafilaktycznym wywolanym nim)
> lepiej wlozyc wacik z kamfora do ucha i poczekac.

A po czy nie slyszales o 'szoku' (wstrzasie) anafilaktycznym?
Mnie tam uczyli ze b-laktamy specjalnie toksyczne to nie sa...
przynajmniej dla ludzi...

--------------
Krzysiek, EBP

5. Data: 2002-05-15 06:21:24

Temat: Re: pęknięcie błony bębenka
Od: "jacek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiscie chodzi o 11 letnia córke , z wrazenia zle napisalem

jacek

6. Data: 2002-05-15 17:38:01

Od: " Cranio" <c...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> anafilaktycznym wywolanym nim)
> lepiej wlozyc wacik z kamfora do ucha i poczekac.

Augumentin to nie przesada, nie jest toxyczny.
Zaden wacik z kamfora!!!
Jezu, Kto takie rady daje???

Cranio

odpowiedniki lekow - pytanie całkiem luźne
Academia Medica Varsoviensis- How?
niewydolność żylna
Opticrom, Histimet czy jeszcze coś innego ?
olej rycynowy