perhydrol i meszek na twarzy

1. Data: 2004-12-04 09:10:24

Temat: perhydrol i meszek na twarzy
Od: Aga <a...@B...poczta.onet.plTO> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Slyszlam kiedys o metodzie rozjasniania meszku na twarzy przy pomocy
wody utlenionej. JAk to wyglada w praktyce? Czy nie zagraza twarzy?
Ilu procentowa wode uzyc?

pozdr
aga

1. Data: 2004-12-04 10:45:57

Temat: Re: perhydrol i meszek na twarzy
Od: "Kaczka" <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:

> Slyszlam kiedys o metodzie rozjasniania meszku na twarzy przy pomocy
> wody utlenionej. JAk to wyglada w praktyce? Czy nie zagraza twarzy?

Nie zagraza, woda ulteniona to 3% roztwór nadtlenku wodoru. Ale efekty
pojawiaja sie tez nie od razu...

> Ilu procentowa wode uzyc?

Na pewno nie tytulowy perhydrol, który jest roztworem 30% i bardzo zracym
(silny utleniacz!), jak mi toto przypadkiem kapnelo na reke to momentanie
schodzila biala utleniona martwa skóra w tym miejscu... nie wygladalo to
najpiekniej.... wiec ostroznie z wiekszymi stezeniami.

1. Data: 2004-12-04 19:37:06

Od: "Iza" <I...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Aga" <a...@B...poczta.onet.plTO> napisal w wiadomosci
> Witam!
>
> Slyszlam kiedys o metodzie rozjasniania meszku na twarzy przy pomocy wody
> utlenionej. JAk to wyglada w praktyce? Czy nie zagraza twarzy?
> Ilu procentowa wode uzyc?

Proponowalabym uzyc 12% wode utleniona.

Gwoli perfum
perfumy z nuta malinową
prostownica do włosów
poszukuje osoby ktora doskonale zna sie na kosmetykach
Spuchniete powieki