pesto

1. Data: 2004-03-22 14:51:34

Temat: pesto
Od: "Buźka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znacie jakieś fajne przepisy na pesto?
Niedawno kosztowałam kilku takich sosów i powalił mnie czerwony. No i chodzi
teraz za mną, ale nie wiem, co w nim było poza oliwą. Pomidory? Papryka?
W sieci znalazłam tylko przepisy z bazylią i jakimiś orzeszkami, ale może
ktoś z was jest wtajemniczony w skład tego czerwonego pesto?

Jeśli znacie jeszcze inne tego typu sosy, to też z chęcią wypróbuję.

Buźka

1. Data: 2004-03-23 08:55:55

Temat: Re: pesto
Od: "amigo" <a...@u...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktoś z was jest wtajemniczony w skład tego czerwonego pesto?
>
> Jeśli znacie jeszcze inne tego typu sosy, to też z chęcią wypróbuję.

Czerwony jest z dodatkiem suszonych pomidorow.
Amigo

1. Data: 2004-03-23 14:22:18

Od: "Aska" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Buźka" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> W sieci znalazłam tylko przepisy z bazylią i jakimiś orzeszkami, ale może
> ktoś z was jest wtajemniczony w skład tego czerwonego pesto?

Witam Grupe!
"Czytaczem" Waszych wypowiedzi jestem od dluzszego czasu i postanowilam sie
wreszcie uaktywnic.
Przepis na fantastyczne czerwone pesto podawala kiedys w "Wysokich obcasach"
Agnieszka Kreglicka (moje guru - obok kilku innych kulinarnych postaci). Nie
pamietam w tej chwili proporcji pesto, ale i tak dobieram je "na oko".
Skladniki: suszone pomidory ze sloika (w zalewie z oliwy), tarty parmesan,
orzeszki pinii (ja daje laskowe), oliwa z oliwek, odrobina przecieru
pomidorowego, sol, pieprz (zawsze swiezo mielony). Oliwe z pomidorow
odlewam, bo zazwyczaj nie jest to oliwa z oliwek tylko olej slonecznikowy i
nie smakuje dobrze, zastepuje ja oliwa wlasnie. Na sloik pomidorow wypada
paczuszka parmesanu (taka wieksza z dostepnych w sklepach) i spora garsc
orzechow. Calosc zmiksowac. Podaje to do smarowania bagietki jako
przystawke. Zawsze wzbudza zachwyt.
Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2004-03-23 14:52:24

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aska" <j...@o...pl> wrote in message
> Przepis na fantastyczne czerwone pesto podawala kiedys w "Wysokich
obcasach"
> Agnieszka Kreglicka (moje guru - obok kilku innych kulinarnych postaci).
Moje też - jej przepisy skrzętnie wycinam i chowam do specjalnego folderu.
:-)
Ale można też skorzystać z wersji online:
http://www2.gazeta.pl/kobieta/1,24310,908589.html

Hania

1. Data: 2004-03-24 20:56:42

Od: "Buźka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki dziewczyny, jutro będzie super kolacja.......

Buźka

Biszkopt z mikrofali.
gdzie w Warszawie??
[Pascal] jerkowane mieso