pesto!!

1. Data: 2006-05-13 21:28:21

Temat: pesto!!
Od: "joanna" <j...@o...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie !!
Macie jakies sprawdzone pomysly na uzycie pesto.
W sieci jest duzo ale co "przetestowane" to wiadomo!
Z czym i jak , bede wdzieczna!!
Pozdrawiam smakowicie!!
Joanna

2. Data: 2006-05-13 21:51:02

Temat: Re: pesto!!
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 13 mai 2006 ? 23:28:21, dans <e45j1n$jgi$1@inews.gazeta.pl> vous écriviez :

> Macie jakies sprawdzone pomysly na uzycie pesto.
> W sieci jest duzo ale co "przetestowane" to wiadomo!
> Z czym i jak , bede wdzieczna!!

Ja tego uzywam do pizzy. Pewnie sie jakos da inaczej.

Ewcia

--
Niesz

3. Data: 2006-05-13 21:57:32

Od: "ullaaa" <a...@w...ce> szukaj wiadomości tego autora

A grupowicz joanna napisał:

> Macie jakies sprawdzone pomysly na uzycie pesto.

Proste i pyszne:
makaron al dente, podsmażona cebula z czosnkiem, pokruszony ser
pleśniowy i do tego pesto.

--
ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

4. Data: 2006-05-13 22:26:23

Od: "joanna" <j...@o...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

No mam podobne przemyslenia,
Nawet do zwyklej kanapki stosuje z szynka !
Nie probowalam z parmezanem i plesniowym, moze to ozywi troche smak !
Moze czosnek , nie wiem !!
:))

5. Data: 2006-05-14 00:06:56

Od: "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2006-05-14 07:30:16

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

joanna wrote:

>Witam serdecznie !!
>Macie jakies sprawdzone pomysly na uzycie pesto.
>W sieci jest duzo ale co "przetestowane" to wiadomo!
>Z czym i jak , bede wdzieczna!!
>Pozdrawiam smakowicie!!

Do makaronu i do zupy z pesto glownie. Zupa jest jedna z moich
ulubionych, mase przepisow znajdziesz w sieci.

Kot

7. Data: 2006-05-14 08:24:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 13 May 2006 22:28:21 +0100, "joanna" <j...@o...co.uk>
wrote:

>Witam serdecznie !!
>Macie jakies sprawdzone pomysly na uzycie pesto.
>W sieci jest duzo ale co "przetestowane" to wiadomo!
> [...]

Moje dziecko robi sobie grzanki z serem i pesto i lubi je do
ziemniakow.
Ja uzywam na grzankach - typu grzanka, najlepiej mala, na jeden
kes, na to mazniete grubo kozim twarozkiem, na to kawalek
suszonego pomidora z oliwy, na to pesto, a jak nie chce mi sie
zrobic pesto to posiekany lisc bazylii

Pierz
K.T. - starannie opakowana

8. Data: 2006-05-14 10:07:27

Od: "Rysiek G." <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "joanna" <j...@o...co.uk> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie !!
> Macie jakies sprawdzone pomysly na uzycie pesto.
> W sieci jest duzo ale co "przetestowane" to wiadomo!
> Z czym i jak , bede wdzieczna!!

O. A ja byłbym wdzięczny, gdyby ktoś mi powiedział, jak
można najlepiej wyprodukować szklankę świeżej bazylii:
tzn. jaka ilość kupnych doniczek lub nasion jest potrzebna
i jaki czas :).

Pozdr.
R.

9. Data: 2006-05-14 10:55:44

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam serdecznie !!
> Macie jakies sprawdzone pomysly na uzycie pesto.
> W sieci jest duzo ale co "przetestowane" to wiadomo!

najprosciej tradycyjnie z makaronem, ale tylko wlasnej roboty :)
Pozdrawiam, Agata

10. Data: 2006-05-14 17:08:50

Od: "joanna" <j...@o...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> najprosciej tradycyjnie z makaronem, ale tylko wlasnej roboty :)
> Pozdrawiam, Agata

No tak dzisiaj bylo z makaronem, nie bylo zle,
ale podstawa to chyba dobry makaron
Nastepnym razem na pewno bedzie lepiej

Jezeli chodzi o bazylie to troche uprawiam w ogrodku ale moim zdaniem jest
trudna do uprawy.
No i klimat nie taki!!

Joanna

Osmiornica