pesto!!

31. Data: 2006-07-20 11:01:24

Temat: Re: pesto!! długie
Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a) 20/07/2006 12:49:

> Fajnie masz, ja w 3 miescie niestety niedrogich nie widziałam;-(

No w Wawie też różnie z tym bywa, jakiś czas temu w PiP miewali chińskie
piniole (trochę wyrośnięte i o trochę słabszym smaku) po 5 zł za torebeczkę,
co było dla mnie bardzo konkurencyjną ceną. Teraz znikły, ale udało mi się
upolować większe opakowania zwykłych pinioli, takie na plastikowej tacce, za
chyba 12 zł. Niestety zapasy już się kończą, będę musiała sprawdzić czy
jeszcze je mają. Bo piniole na wagę po 180 zł za kg to nie jest coś, na co
mogę sobie pozwolić...

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

32. Data: 2006-07-20 11:11:06

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-07-20 12:49:43 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gosia Plitmik* skreślił te oto słowa:

> Fajnie masz, ja w 3 miescie niestety niedrogich nie widziałam;-(

Sprawdź w Makro.
Nei trzeba kupowac hurtowych ilości, sprzedaja na torebki, a cena
przystępniejsza niz sklepowa.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

33. Data: 2006-07-20 11:17:37

Od: "nagrywający" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "notujaca" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> No w Wawie też różnie z tym bywa, jakiś czas temu w PiP miewali chińskie
> piniole (trochę wyrośnięte i o trochę słabszym smaku) po 5 zł za
> torebeczkę,
> co było dla mnie bardzo konkurencyjną ceną.

A twoja cena jaka?
Znaczy sie, ty po ile?

---
nagrywający
propagator nierzeczywistości

34. Data: 2006-07-20 11:28:09

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Sprawdź w Makro.
> Nei trzeba kupowac hurtowych ilości, sprzedaja na torebki, a cena
> przystępniejsza niz sklepowa.

Patrz, o Macro nie pomyślałam. Dzięki

--

Gosia

35. Data: 2006-07-20 11:32:31

Od: "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"richo nazca" <n...@n...nospam.com.pl> wrote in message
> A gdzie pini?

Orzeszki pini mozna zastapic innymi - wloskie orzechy sa b. dobre.
Natomiast moje pytanie jest - gdzie jest parmezan..?

36. Data: 2006-07-20 11:41:56

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

eM eL napisał(a):

> "richo nazca" <n...@n...nospam.com.pl> wrote in message
> Orzeszki pini mozna zastapic innymi - wloskie orzechy sa b. dobre.
> Natomiast moje pytanie jest - gdzie jest parmezan..?

Cyt: Makaron wykładam na talerz, posypuję dużą ilością świeżo startego
parmezanu,
na górze kładę kilka kawałeczków pomidora [oczywiście bez skóry i soku],
a na pomidora kilka listków bazylii.
Troche nizej wystarczyło przeczytac;-)Chociaz ja ostatnio w ramach diety
parmezanu unikam i tak jest pyszne.
--

Gosia

37. Data: 2006-07-20 11:51:33

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nagrywający napisał(a) 20/07/2006 13:17:

> Użytkownik "notujaca" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> A twoja cena jaka?
> Znaczy sie, ty po ile?

Nie martw się, nie stać Cię. Nie dysponujesz odpowiednią "walutą"

PLONK

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

38. Data: 2006-07-20 11:55:34

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a) 20/07/2006 13:11:

> [...]
>
> Sprawdź w Makro.
> Nei trzeba kupowac hurtowych ilości, sprzedaja na torebki, a cena

A do Makro nie trzeba już tych kart mieć? Kiedyś miałam, ale nie wiem zy
jest jeszcze ważna.

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

39. Data: 2006-07-20 11:56:21

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-07-20 13:55:34 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *notujaca* skreślił te oto słowa:

> A do Makro nie trzeba już tych kart mieć? Kiedyś miałam, ale nie wiem zy
> jest jeszcze ważna.

Trzeba.
Ale z tego co sie orientuje Gosia ja ma, lub bez problemów moze wyrobic ;)

40. Data: 2006-07-20 11:56:48

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

notujaca napisał(a):

> A do Makro nie trzeba już tych kart mieć? Kiedyś miałam, ale nie wiem zy
> jest jeszcze ważna.

Trzeba, albo z kims mozesz wejsc, bo na karte mogą 2 osoby

--

Gosia

Osmiornica
SYLKO !!!