photo163

11. Data: 2005-08-28 16:46:38

Temat: Re: photo163
Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" Wanienka srednio dziala...np teraz jak bylam w
Polsce to sie
> [...]
> jezdzic na lotnisko w te i nazad...bawet nam sie do Krynicy
> morskiej udalo pojechac...lalo rowno...nie skontaktowalam sie z
> polowa przyjaciol, jak sobie obiecywalam - w koncu prawie 3
> tygodnie bylismy, wrocilam uchetana do...domu nie skonczonego -
> faceci podczas naszej nieobecnosci mieli skonczyc dol....zabraklo
> im pieniedzy, bo zle przekalkulowali robote....siedze w domu
> rowno pokrytym kurzem, jakbym w piramidzie nie ruszanej od 3 tys
> lat siedziala
>
> do wanienki chyba trzeba sie modlic, to moze zmieknie :PPP
**************
pffffffffff........... bo to jest wanienka na robotki, a nie na remonty i
kostki brukowe ;-PPPP
Ania i czwarta serwetka meksykanska moze wreszcie skoncze hehe

12. Data: 2005-08-28 20:04:13

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia napisał(a):
(...)

> Pociesz sie ze nie jestes osamotniona w swej niewoli hihi...
> Pusia (tez coraz bardziej sfrustrowana koncem wolnosci buuuu...)

Jutro rada. :(((( Na 9.00 Buuuuuuuuuuuuuuu!
--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

trochę frywolitek
http://szort.pl/noa8v

13. Data: 2005-08-28 21:39:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>**************
>pffffffffff........... bo to jest wanienka na robotki, a nie na remonty i
>kostki brukowe ;-PPPP
>Ania i czwarta serwetka meksykanska moze wreszcie skoncze hehe

a ja myslalam, ze to wanienka od wszystkiego...ja gupia baba

pierz
K.T. - starannie opakowana

14. Data: 2005-08-29 19:47:01

Od: Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein <e...@h...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-08-27, Pusia <p...@p...onet.pl> wrote:
> Wejdz na strone glowna z zestawem albumow,co jakis czas pojawiaja sie nowe a
> potem tylko klikasz na dany album a w albumie na dane zdjecie pod ktorym
> moze sie kryc mnostwo schematow,w starych albumach tez sa dodawane
> schematy,no tylko trzeba je na okraglo przeszukiwac bo nigdzie nie ma info
> co jest nowe a co stare :
> http://photo.163.com/search.php?k=%B1%E0%D6%AF&p=1

W pole na gorze mozna wpisac np. "bead" i kliknac, zawsze to jakis
search. Chociaz znalezc mozna nie tylko koraliki :)

--
Ewa 'Srebrna' Marczynska-Goldstein
ewa . hihot . eu . org

15. Data: 2005-08-29 20:15:02

Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ana_Koli napisał:
> pffffffffff........... bo to jest wanienka na robotki, a nie na remonty i
> kostki brukowe ;-PPPP
> Ania i czwarta serwetka meksykanska moze wreszcie skoncze hehe

na robotki powiadasz ... a na lody (imbirowe, zreszta) jest jakas wanienka?
Bo czerwone cus i Anie trzeba oddac ...

sekutnica bez wanny czasu

16. Data: 2005-08-29 20:23:52

Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson"

> a ja myslalam, ze to wanienka od wszystkiego...ja gupia baba
>
> pierz
> K.T. - starannie opakowana
*********
No nieeee, no miala byc do wszystkieeego, ale jak nie chce dzialac, to moze
na robotki choc podziala ...
Ania

[ot] żegnaj Zielono - witaj Gdańsku
ale zodiak :)