photo163 - prośba o ściągnięcie wzoru

1. Data: 2007-01-15 08:09:46

Temat: photo163 - prośba o ściągnięcie wzoru
Od: "Elka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny ja po prośbie - próbuję ściągnąć sobie schemat z tego albumu

http://photo.163.com/photos/tangyy82/110892809/

(pierwszy w tym albumie gerbery na niebiesawym tle) ale stronki otwierają sie do
polowy albo wogóle. Gdyby której z Was chcialoby się pobawić w ściągnięcie i
podeslanie mi tego schematu bylabym bardzo wdzięczna.
Pozdrawiam Elka
e...@o...pl

2. Data: 2007-01-15 08:26:09

Temat: Re: photo163 - prośba o ściągnięcie wzoru
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elka wrote:

> [...]
> polowy albo wogóle. Gdyby której z Was chcialoby się pobawić w ściągnięcie i
> podeslanie mi tego schematu bylabym bardzo wdzięczna.

A próbowałaś getbotem lub podobnym programem? Czasami jak się nie dało
ściągnąć lub ściągało do połowy to getbot sobie radził.

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2007-01-15 21:02:04

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mnie wywala do strony głównej do logowania :(
Mimo szczerych chęci nie pomogę. Przykro mi
Mampka

4. Data: 2007-01-16 06:57:19

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Dostalam ten schemat. Dziekuje wszystkim za zainteresowanie i pomoc.
Pozdrawiam Elka

gakonga - afrykanki
Sweterek z kapturem - poszukuje
dla milosniczek kwiatow