picie bratka?

1. Data: 2003-05-04 20:24:11

Temat: picie bratka?
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Kobietki, wlasnie mi psiapsiola (dzieki, Dzidulko ;-)
przypomniala o swietnej a przy tym naturalnej metodzie zwalczania
tradziku (i innych zmian 'zanieczyszczeniowych'), czyli wlasnie o bratku
(pitym rano, na czczo). Ja bym to nad wyraz chetnie sprawdzila na sobie
(bo wreszcie doroslam do regularnego wmuszania tego w siebie). Ale
jednoczesnie uslyszalam, ?e na poczatku picia tegoz cera moze ZNACZNIE
sie pogorszyc, i ryjka mo?e poteznie wysypac. Prawda to? Boje sie takich
efektow nie tylko - ze tak powiem - wizualnie (bo to przezyje, a co
tam), ale bardziej dlatego, ze wiosna/latem wszelkie zmiany na buzi,
jakie mi sie robia, strasznie zle sie goje (to chyba z temperatura
tudziez z poceniem sie ma zwiazek). No i boje sie, ze mi sie ta skora
rzeczywiscie bardzo pogorszy, a co wiecej - nie bedzie chciala goic i
zostane blizny. S3yszalyscie moze o tym efekcie dodatkowym?

Kami (zainteresowana)

1. Data: 2003-05-04 20:57:39

Temat: Re: picie bratka?
Od: "ja" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

efekty dodatkowe powiadasz?
ja wiem! to wszystko przez to, ze masz ryjek! gdyby ryjka nie bylo, problemu
brak! WSZYSCY Z RYJKAMI NIE POWINNI PIJAC BRATKWO NA CZCZO! MOGA WYSTAPIC
EFEKTY NIEPOZADANE! dlatego maske zdejm i tez soba badz!
03.jasien.net...

1. Data: 2003-05-04 21:03:21

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

> ja wiem! to wszystko przez to, ze masz ryjek! gdyby ryjka nie bylo,
> problemu brak! WSZYSCY Z RYJKAMI NIE POWINNI PIJAC BRATKWO NA CZCZO!
> MOGA WYSTAPIC EFEKTY NIEPOZADANE! dlatego maske zdejm i tez soba badz!

Taaaaaa...
Twoje poczucie humoru powalilo mnie na lopatki.
Hm? Przemeczony (przemeczona?) po dlugim weekendzie? :->

P.S. Pocwicz cytowanie.

K.

1. Data: 2003-05-04 21:13:30

Od: "ja" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm, nie bylo to miom zamiarem, ale skoro tak to zinterpretowalas, to Twoj
problemik malutki...
ony/ona... co za roznica?
i jakie cytowanie? zaden cytat, gdyby to cytat byl, to w takich kreseczkach,
co to na poczatku wyrazenia na dole, a na koncu na gorze...
03.jasien.net...

1. Data: 2003-05-04 22:33:20

Temat: Odp: picie bratka?
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

uslyszalam, ?e na poczatku picia tegoz cera moze ZNACZNIE
> sie pogorszyc, i ryjka mo?e poteznie wysypac. Prawda to?

możliwe że prawda.
z tego co wiem, po wszelkich akcjach detoksujących, czyli odtruwających
organizm, należy spodziewać się, że wszystko co złe po prostu wylezie na
wierzch:( ja tak miałam kiedyś po jakichś tabletkach, twarz mi obsypało, i w
dodatku nie doczekałam sie rezultatów bo zdezerterowałam przerażona stanem
skóry (pewnie chwilowym za to strasznym...)
szczerze mówiąc, nei wiem czy bratek też tak działa, ale to możliwe:(
kroofka

1. Data: 2003-05-05 06:15:08

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Słyszalyscie moze o tym efekcie dodatkowym?
moja mama opowiadala mi ze jako nastolatka pila taki wywar i faktycznie
po 2 tygodniach żłopania obsypalo ja strasznie/ma tłustą cere,
utrzymywalo sie ze 2-3 tygodnie, a potem zaczelo znikac i po zniknieciu
zapomniala o pryszczach calkowicie. Dodatkowo skora byla jakas taka
podobno gladsza, czy bardziej sprezysta, ale u nastolatki i tak jest
ladna:)
--
pozdrowionka, ula.p
gg 1756591

1. Data: 2003-05-05 06:56:24

Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ja <f...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b93vqv$p3p$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
kreseczkach,
> co to na poczatku wyrazenia na dole, a na koncu na gorze...

To ja moze powiem to w taki sposob:

1. Na posty poprzedników odpowiadamy POD cytatem.
2. TNIEMY niepotrzebne teksty.
3. Sprawdzamy pisownie przed wyslaniem.
4. Przed zadaniem pytania korzystamy z archiwum grupy:
http://www.google.com/advanced_group_search?hl=pl
5. Osoby zawodowo zwiazane z jakąś marką prosimy o umiar w jej
reklamowaniu.
6. Nie dyskutujemy o zasobnosci portfeli współgrupowiczow, nie
obrazamy ich gustu oraz ich samych.
7. Grupa absolutnie _nie_ sluzy do reklamowania aukcji
na serwisach aukcyjnych, wlaczajac w to Allegro.
Informacje o nich mozna umiescic w swojej stopce.
8. Bezwzglednie podajemy nazwe miasta, jesli jest to informacja
istotna dla naszego postu.

Dziekuje za uwage :-)

--
***cieplutko pozdrawia Magda***
Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-05-05 07:33:35

Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ula.p" <u...@p...fm> wrote in message

> moja mama opowiadala mi ze jako nastolatka pila taki wywar
[ciach]
A nie orientujesz się może, ile razy dziennie? :-) Na opakowaniu
bratka pisze, że 3, ale jak mam to pić rano, w południe i wieczorem to
już chyba wolę nie pić w ogóle :-)) Tym bardziej, że z pamięcią też
kiepsko ;-)
Pozdr.
Ula

1. Data: 2003-05-05 08:23:34

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kami" <K...@j...net> napisał w wiadomości
> [...]
> przypomniala o swietnej a przy tym naturalnej metodzie zwalczania
> tradziku

S3yszalyscie moze o tym efekcie dodatkowym?

ja pilam kiedys herbatke z bratka, o ile pamietam przez jakis miesiąc 2 razy
po pół szklanki dziennie. Nie pomoglo mi to ani nie zaszkodzilo w widoczny
sposób (ale ja nie mialam tradzika tylko zwykłe pryszcze gdzie niegdzie).
Jedne co pamietam to okropny jak dla mnie smak tego naparu.

Asia

1. Data: 2003-05-05 12:52:32

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A nie orientujesz się może, ile razy dziennie? :-)
do śniadania, przed herbatą i potem wieczorem np przed kąpielą, albo tuz
pzred kolacją..smak jest nieprzyjemny podobno i dlatego pila przed
jedzeniem zeby smak zabic .

--
pozdrowionka, ula.p
gg 1756591

Peeling.
krem czeresniowy
w co na slub (duza jestem po porodzie:)
Od jutra sie odchudzam!!! trzymajcie kciuki:)
przebarwienia po oparzeniach