piec gazowy wolf sie nie wlacza

1. Data: 2017-09-23 06:05:57

Temat: piec gazowy wolf sie nie wlacza
Od: marek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

witam
wczoraj odpaliłem piec w domu, pochodził z 5 minut, podgrzał troche i
sie wyłaczyl, nie wlacza sie w ogule, co to moze byc ?
gaz jest(miejski)
temperatura na pokojowym ustawiona powyzej tzn jest na 21 stopni, a na
wyswietlaczu 19 i symbol sloneczka czy cos w tym stylu ze sie kreci,
wczesniej tak jak bylo to piec sie wlaczal, a teraz ani drgnie
cisnienie wody ustawione na 1,5 bara

2. Data: 2017-09-23 12:09:31

Temat: Re: piec gazowy wolf sie nie wlacza
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-23 o 06:05, marek pisze:
> [...]
> wyswietlaczu 19 i symbol sloneczka czy cos w tym stylu ze sie kreci,
> wczesniej tak jak bylo to piec sie wlaczal, a teraz ani drgnie

Spróbuj przeczytać instrukcję obsługi.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

3. Data: 2017-09-24 20:30:23

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-23 o 06:05, marek pisze:
> witam
> wczoraj odpaliłem piec w domu, pochodził z 5 minut, podgrzał troche i
> sie wyłaczyl, nie wlacza sie w ogule, co to moze byc ?

Może pompa obiegu wody nie ruszyła.
Trzeba pokręcić wirnikiem.

4. Data: 2017-09-25 11:04:58

Od: marek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-24 o 20:30, t-1 pisze:
> Może pompa obiegu wody nie ruszyła.
> Trzeba pokręcić wirnikiem.

trzebabyło go zresetowac i ruszył :)

5. Data: 2017-09-26 15:46:43

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-25 o 11:04, marek pisze:

> trzebabyło go zresetowac i ruszył :)

Widocznie ma Windows w środku.

Czym oczyścić klejący się plastyk?
Żyły wodne - jak zbadać, zneutralizować wpływ?
Analysis of Financial Time Series, 3rd Ed by Ruey S. Tsay SOLUTION
Silnik do rolet zewnętrznych - jaki?
malowanie...