pieczywo żytnie Sonko

1. Data: 2003-02-02 18:22:50

Temat: pieczywo żytnie Sonko
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam tylko ostrzec, że ono najprawdopodobniej nie jest zgodne z MM,
mimo, że nie ma żadnych dodatków, ale jest z preparowanego ziarna żyta, coś
tak jak ryż dmuchany. To samo jest z tymi wszystkimi okrągłymi chrupkami
ryżowymi takimi co wyglądają jak styropian :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
A kiedy twoja miłość jest przyjęta i otwierają się dla ciebie
ramiona - wówczas proś Boga, niechaj ocali tę miłość od zepsucia,

2. Data: 2003-02-02 19:55:58

Temat: Re: pieczywo żytnie Sonko
Od: "Quentin " <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fajnie, że poruszyłaś ten temat - teraz wiem gdzie tkwił mój błąd, czasem
potrawfiłam zjeść pół opakowania tego pieczywa?!
A wiesz misiczko jak wzrasta IG preparowanego ryżu?

3. Data: 2003-02-02 21:40:16

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Quentin " <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Fajnie, że poruszyłaś ten temat - teraz wiem gdzie tkwił mój błąd, czasem
> potrawfiłam zjeść pół opakowania tego pieczywa?!
> A wiesz misiczko jak wzrasta IG preparowanego ryżu?

Nie mogę teraz znaleźć, ale pamiętam, że ryż preparowany (dmuchany) miał
wysokie IG, bo od razu pomyślałam o tych chrupkach którymi się kiedyś
"odchudzałam" ;-)
Byłam w sobotę na zakupach i oglądałam różne chrupki no i zobaczyłam, że to
Sonko żytnie to nie jest takie jak Wasa, tylko właśnie takie styropianowe.
Jak znajdę IG ryżu preparowanego to wrzucę na grupę.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Prawda działa jak gorzkie wino: jest przykra w smaku,
lecz dobrze wpływa na trawienie

4. Data: 2003-02-02 21:42:03

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie mogę teraz znaleźć, ale pamiętam, że ryż preparowany (dmuchany) miał
> wysokie IG

Znalazłam zaraz po tym, jak wysłałam posta.
Tak jak myślałam - IG preparowanego ryżu wynosi 95. Więc ten chlebek żytni
Sonko jest mocno podejrzany w tej sytuacji...

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Bywają ludzie, co do których i Pan Bóg żałuje, że ich stworzył.
(Voltaire)

5. Data: 2003-02-02 21:50:29

Od: "Louve" <l...@l...iap.pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba tyle: ryż dmuchany 87 http://iportal.nano.pl/montignac/ig.php

PS. co to jest ryz paraboliczny ? ;)

Louve

http://www.gazeta.pl/usenet/

6. Data: 2003-02-02 22:15:04

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Louve" <l...@l...iap.pl> napisał w wiadomości
> chyba tyle: ryż dmuchany 87 http://iportal.nano.pl/montignac/ig.php
>
> PS. co to jest ryz paraboliczny ? ;)

Ponieważ ryż pozbawiony łuski, traci wiele cennych składników, dlatego
poddawany jest specjalnej obróbce. Przed złuszczaniem poddaje się działaniu
pary wodnej pod ciśnieniem, suszy i dopiero po tym pozbawia łuski. Dzięki
temu substancje odżywcze, witaminy i sole mineralne przenikają do ziarna,
które przybiera charakterystyczną złotą barwę - to jest właśnie ryż
paraboliczny.

PS. Ponawiam prośbę. Tnij zbędną treść i odpowiadaj POD tym, do czego się
odnosisz. To bardzo ułatwia czytanie postów.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
http://indiansummer.blog.pl

7. Data: 2003-02-03 22:16:31

Od: "Quentin " <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to ładnie mozna się naciąć!
Dziś odkrylam następną pułpkę, przez cały czas sądziłam, że fasola
szparagowa jest najlepszym warzywem, zarówno pod względem smaku jak i
niskiego IG (traktowłam ja jako warzywo zielone IG=15). Byłam w szoku jak na
twojej stronie odczytałam wartość 71????!! A może to tylko dotyczy żółtej, a
zielona jest oki? Ale i tak wolałam żółtą:(((

8. Data: 2003-02-04 08:33:23

Temat: Re: pieczywo żytnie Sonko (i fasolka)
Od: "Anna " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Przeraziliście mnie tą faolką. Przeznaczyłam ją właśnie na dzisiejszą kolację
do indyka. To jeść czy nie jeść ?
No i skąd tak wysoki index ? Też myślałam, że jak zielone to OK. Coś mi się
nie chce wierzyć , że ma ona index wyższy od zielonego goszku.
A tak przy okazji to z przytaczanych tu tabel wynika, że marchewka gotowana
jest jednak dozwolona (IG<50) byle nie z tłuszczami nasyconymi. Czy mam
rację ?
Ania

rozpacz.....
MM- lody :)
herbatka odchudzajaca-gdzie kupic w wawie?