piekarnik Bosch - ten sam symbol - inny produkt

1. Data: 2005-05-04 08:29:27

Temat: piekarnik Bosch - ten sam symbol - inny produkt
Od: "rd" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jestem zainteresowany piekarnikiem Bosch HBN 43W350 - w różnych miejscach
ten sam piekarnik wygląda jednak inaczej a dokładnie - jedne wersje są z
chowanymi pokrętłami natomiast inne nie (na stronie boscha zdjęcie drugiej
wersji).

Czy ktoś ma pojęcie czym różnią się te 2 "takie same" piekarniki?? Czy
pokrętła to jedyna różnica czy jest coś jeszcze?

2. Data: 2005-05-04 10:14:15

Temat: Re: piekarnik Bosch - ten sam symbol - inny produkt
Od: "Kacha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem zainteresowana takze tym piekarnikiem.
Nie zauwazylam, zeby w roznych miejscach byla roznica w pokretlach.
Wszedzie pokretla nie sa chowane.
ja mam za to inna watpliwosc.
W jednym sklepie nie ma termoobiegu (napisalam do nich-potwierdzili).
W innym termoobieg jest (potwierdzono rozniez).
Na stronie Boscha ten piekarnik ma funkcje grzania goracym powietrzem.

3. Data: 2005-05-04 11:26:23

Od: "rd" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisałem zapytanie do Boscha - oto fragment odpowiedzi:

"... jest wyposażony w chowane pokrętła programatora, nie posiada natomiast
szybkiego nagrzewania i wyłącznika bezpieczeństwa."

czyli jednak są różnice.

4. Data: 2005-05-04 11:32:28

Od: "PT" <ptajemniczy@wp_smieci.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kacha" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> W innym termoobieg jest (potwierdzono rozniez).
> Na stronie Boscha ten piekarnik ma funkcje grzania goracym powietrzem.

No to cie zmartwie ;-)

Wlasnie od ubieglego tygodnia mamy taki piekarnik zamontowany.
Sam sie zdziwilem (na plus), bo na broszurach Boscha ma pokretla na stale a
ten nasz ma chowane.
Nie wnikalem dlaczego, ale moim zdaniem to moze wynikac z tego, kiedy byl
produkowany.
Moze produkcja z 2004 ma na stale a ta z 2005 juz chowane? (gdybam, bo nie
wiem, kiedy ten nasz byl wyprodukowany). Tak podejrzewam, bo pewnie latwiej
miec ten sam typ kokretel w kazdym piekarniku (taniej dla producenta).

Po drugie, piekarnik ten ma 'grzanie cieplym powietrzem'. Czy to sie czyms
rozni od 'termoobiegu' nie wiem, az takim znawca nie jestem. W kazdym razie
ma wentylatorek, ktory rozprowadza to cieple powietrze i
odpowiedni typ pracy 'grzanie cieplym powietrzem'.

pozdrawiam
Gorath

5. Data: 2005-05-04 12:00:56

Od: "rd" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W innym termoobieg jest (potwierdzono rozniez).
> Na stronie Boscha ten piekarnik ma funkcje grzania goracym powietrzem.

Z tego co mówił mi jeden ze sprzedawców ten piekarnik ma tzw pierwotną
wersję termoobiegu - tzn jest wentylator który rozprowadza równomiernie
gorące powietrze. W nowoczesnych termoobiegach natomiast podobno to grzałka
wiruje jak wentylator.

6. Data: 2005-05-04 12:43:09

Od: "rd" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dalsza część dyskusji z Boschem:

" Jest to model będący następcą urządzenia bez chowanych pokręteł. Brak
funkcji o których napisałem jest wynikiem błędnej informacji jaka znalazła
się w naszym katalogu."

7. Data: 2005-05-13 10:50:27

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 May 2005 14:00:56 +0200
"rd" <r...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> równomiernie gorące powietrze. W nowoczesnych termoobiegach natomiast
> podobno to grzałka wiruje jak wentylator.

grzalka chyba nie wiruje, natomiast jest na pewno wokol wiatraka, przez
co wywiewane jest juz powietrze gorace

Sierp

Czym przykleić na zimno papę na dachu?
pytanie do właścicieli zmywarek 60cm zabudowanych
Możliwość zmywania w zmywarce ?
Sofy i fotele skórzane Domo Faber
zabudowa rur z centralnego ogrzewania