Re: Odp: piękne buśki - syndrom Pameli A.

1. Data: 2000-02-16 09:46:05

Temat: Re: Odp: piękne buśki - syndrom Pameli A.
Od: Marlena <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monia" <m...@t...com.pl> zapisuje: >
> czegos tu nie rozumiem...
> wszyscy panowie jak jeden maz zarzekaja sie, ze nie podoba im sie
> Pamela Anderson.
Taaak... baaaardzo im sie nie podoba :-)

> To chyba jakas choroba !
Okropna choroba. Dotyka wiekszosc mezczyzn :-)

> przyklad niestety z wlasnego podworka:
> moj maz jak ja widzi to z daleka krzyczy ze to silikonowe cycki, ze
> umalowana jak pudernica itp. a tu prosze kupuje sobie Playboya calego
> poswieconego Pameli, umartwianie sie czy co?
Ona tak mu sie nie podoba, ze az musi na nia popatrzec. A niech patrzy.
Tyle jego co popatrzy :-)

> Wszyscy moi znajomi ( panowie oczywiscie) twierdza ze P.A. jest
> sztuczna wiec niegodna uwagi tylko po jaka choletre zbieraja jej
> zdjecia??? czy mozecie mi to wyjasnic?A moze to wstyd przyznac sie ze
> ona sie komus podoba? Bo sztuczna? A dlaczego jest sztuczna? - bo
> takie kobiety podobaja sie facetom, nikt nie kupuje zdjec Kowalskiej z
> sasiedniego podworka a P.A. kupuja

Brzydko to zabrzmi: slodka jednorazowa blondynka. Taki cukierek do schrupania.
Taka podroz na Marsa. Marzenia... Niech sobie pomarza... Obok jest rzeczywistosc.
Czyli my - bez silikonu itd. itp. :-]

Marlena

1. Data: 2000-02-16 10:14:55

Temat: Re: piękne buśki - syndrom Pameli A.
Od: "Goliat" <j...@p...wiml.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> [...]
schrupania.
> Taka podroz na Marsa. Marzenia... Niech sobie pomarza... Obok jest

Słuszna uwaga! Uważam, że można się srogo rozczarować stawiając wyżej to, co
"zrobione" nad to, co jest naturalne. Lukrowana Barbie szybko się może
znudzić. :-)

Pozdrawiam,
________________________
Janusz j...@w...waw.pl

1. Data: 2000-02-16 12:07:06

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, Marlena <l...@b...org.pl> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

>Taka podroz na Marsa. Marzenia... Niech sobie pomarza... Obok jest rzeczywistosc.
>Czyli my - bez silikonu itd. itp. :-]

Wlasnie. Duzo ladniejsze, ciekawsze, ponetniejsze, inteligentniejsze.
Dajecie oprocz swojego obrazu jeszcze intelekt, rozmowe etc..

Widze, ze jednak kobiety nie wierza, ze naprawde niektorzy faceci po
prostu nie przepadaja za typem urody /i osobowosci wykreowanej przez
media/ Pameli. Byc moze ona ma cos sensownego do powiedzenia, moze i
jest interesujaca.. Ale dopoki tego nie uslysze to ona, jej zdjecia -
cokolwiek z nia zwiazane - interesuje mnie tak jak wczorajsza guma do
zucia...

Slodki cukierek ? Podroz na Marsa ? Dla tych co chca niech bedzie, nie
ma sprawy. Ale NIE dla wszystkich, ok ? :)

Bartek
b...@k...kalisz.pl

...Daddy, what does FORMATTING DRIVE C: mean?

1. Data: 2000-02-16 13:18:21

Temat: Odp: Odp: piękne buśki - syndrom Pameli A.
Od: "Monia" <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

pieknie to ujelas......
ALE.....
ale problem w tym, ze obserwujac co podoba sie mezczyznom - naszym
mezczyznom - pragniemy byc dla nich naj... i wtedy zaczynamy myslec ze
to dobrze wygladac tak jak Pamela (dlaczego jest tyle tlenionych
blondynek itp.)
Slyszac co mowi moj maz i widzac co sie komu podoba, jemu tez
oczywiscie, przestalam uwazac sie za ciekawa, ladna - za KOBIETE!
Jestem zona, matka, pracownica...... kobieta jest ONA.
Kurcze zaraz wpadne w dolek...
pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2000-02-16 13:46:25

Temat: Re: Odp: Odp: piękne buśki - syndrom Pameli A.
Od: zofia olkowska <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na poczatek: witam serdecznie, jestem tutaj po raz pierwszy.
Tzn, czytalam, ale sie nie wlaczalam.
Teraz jednak nie wytrzymam , wrzucam swoje trzy grosze :)

Monia napisał(a):

> [...]
> ale problem w tym, ze obserwujac co podoba sie mezczyznom - naszym
> mezczyznom - pragniemy byc dla nich naj... i wtedy zaczynamy myslec ze

Ja tam nie chcialabym wygladac jak Pamela, choc to moze niepopularne
stwierdzenie dzisiaj. A istnieje mozliwosc, ze Ona moze sie podobac
Mojemu. Choc zwykle mawia inaczej...

>(dlaczego jest tyle tlenionych blondynek itp.)

Tlenione blondynki to wogole osobna sprawa [przepraszam, jesli kogos
urazilam] Sa chyba najdalej mojego wyobrazenia o pieknej kobiecie. Na
marginesie chcialabym dodac, ze gustuje w mezczyznach :)
Ogolnie: im bardziej sztucznie, tym moim zdaniem gorzej.

> Slyszac co mowi moj maz i widzac co sie komu podoba, jemu tez
> oczywiscie, przestalam uwazac sie za ciekawa, ladna - za KOBIETE!
> Jestem zona, matka, pracownica...... kobieta jest ONA.
> Kurcze zaraz wpadne w dolek...

Jeeeeezu! Nie dajmy sie zapedzic w paranoje!
Ty jestes kobieta, ladna i ciekawa. Gdyby maz myslal inaczej,chyba nie
wybralby Ciebie ?
BTW: Czy On czasem nie zapomina o przypominaniu Ci, jaka wspaniala i
wazna istota jestes?
I wyjatkowa! Moze to brzmi strrrasznie hurra-optymistycznie, ale warto
sobie to czasem uswiadomic nawzajem :)
Serdeczne pozdrowionka
Zuzanka

1. Data: 2000-02-16 14:49:56

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On 16 Feb 2000 09:46:05 GMT, Marlena <l...@b...org.pl> wrote:

>Brzydko to zabrzmi: slodka jednorazowa blondynka. Taki cukierek do schrupania.
>Taka podroz na Marsa. Marzenia... Niech sobie pomarza... Obok jest rzeczywistosc.
>Czyli my - bez silikonu itd. itp. :-]

Cos w tym jest... Sadze, ze Pamela moglaby byc idealna partnerka, ale
w innym rozumieniu... Bylaby taka ZABAWKA, jak lepsza odmiana gumowej
lali :))) W koncu Pamele mozna pokazac kolegom - oko im zbieleje,
mozna rozebrac i popatrzyc, mozna wreszcie uiscic zasadniczy cel.
Jednak jak wiadomo, kazda zabawka predzej czy pozniej sie nudzi. Tak.
Nudzi sie. No chyba ze Pamela mialaby poczucie humoru, podobne
zainteresowania i emocje, wreszcie mase oleju w glowie, to wtedy
moglaby byc idealna partnerka, no ale znowu, nawet wtedy bylby
problem.. Bo taka Pamela jest jak Ferrari. Fajnie miec, pokazac i
pojezdzic, ale podroz Ferrari nie musi byc wygodna. Halas i niewygoda.

--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl
http://www.gole.soccer.com.pl/gole/event.htm

...but all the drugs in this world...
...won't save her from HERSELF...

1. Data: 2000-02-16 14:49:57

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Feb 2000 14:18:21 +0100, "Monia"
<m...@t...com.pl> wrote:

>Slyszac co mowi moj maz i widzac co sie komu podoba, jemu tez
>oczywiscie, przestalam uwazac sie za ciekawa, ladna - za KOBIETE!
>Jestem zona, matka, pracownica...... kobieta jest ONA.
>Kurcze zaraz wpadne w dolek...

Za kobiete? Sorry za wyrazenie, ale... Czyzby kobiety najwazniejszy
swoj cel zyciowy widzialy w bycie gumowa lalka dla jakiegos
przepychacza??!? Czy swiadomosc, ze taka pozycja nie jest dla Twojego
faceta najwazniejsza, nie jest budujaca??????

1. Data: 2000-02-16 15:15:15

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "Monia" <m...@t...com.pl> na
pl.sci.psychologia napisał(a):

>oczywiscie, przestalam uwazac sie za ciekawa, ladna - za KOBIETE!
>Jestem zona, matka, pracownica...... kobieta jest ONA.
>Kurcze zaraz wpadne w dolek...

A ja zaraz wpadne w dolek, ze tak zaczynasz myslec. Nie mam zamiaru
przyjmowac winy wszystkich facetow na siebie, ale skoro udzielam sie w
tym watku to tak to moge odczuc.
Chcesz miec mnie na sumieniu ? ;)

Bartek
b...@k...kalisz.pl

...Natura zawsze stoi po stronie zła

1. Data: 2000-02-16 18:30:32

Temat: Odp: piękne buśki - syndrom Pameli A.
Od: "Monia" <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

| A ja zaraz wpadne w dolek, ze tak zaczynasz myslec. Nie mam zamiaru
| przyjmowac winy wszystkich facetow na siebie, ale skoro udzielam sie
> [...]

Bartku nidy w zyciu nie chcialabym miec ciebie na sumieniu !!!
Jestem ostanio troche rozzalona wiec moze za bardzo uogolniam,
przepraszam nie chcialam abys ty i inni odniesli wrazenie ze wmawiam
wam iz zachwycacie sie Pamela. A wogole to ciekawe rzeczy przeczytalam
w "meskich" postach, dobrze jest wiedziec jak inni to widza. ( ze jest
jeszcze dla mnie nadzieja :))) )
pozdrowienia

Iwona
========================
m...@t...com.pl
i...@p...onet.pl

1. Data: 2000-02-16 18:41:56

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "Monia" <m...@t...com.pl> na
pl.sci.psychologia napisał(a):

>Bartku nidy w zyciu nie chcialabym miec ciebie na sumieniu !!!

To sie uspokoilem... ;)))
/chcialem tu napisac - och jaka szkoda, ale widze, ze chyba zbyt
powaznie to bierzesz.. to i nie napisze ;) /

>Jestem ostanio troche rozzalona wiec moze za bardzo uogolniam,
>przepraszam nie chcialam abys ty i inni odniesli wrazenie ze wmawiam
>wam iz zachwycacie sie Pamela.

Alez daj spokoj :)
Zadnego wrazenia o wmawianiu czegokolwiek nie odnioslem. Zreszta to by
bylo chyba dosc trudne, osiolek uparty jestem :)

>w "meskich" postach, dobrze jest wiedziec jak inni to widza. ( ze jest
>jeszcze dla mnie nadzieja :))) )

Dla Was jest ona zawsze :) Dla nas gorzej a by sie moglo wydawac, ze
powinno byc odwrotnie.

Bartek
b...@k...kalisz.pl

I have a dream...