piękne czy brzydkie - Boskie czy Daibelskie

21. Data: 2010-07-18 08:13:19

Temat: Re: pi?kne czy brzydkie - Boskie czy Daibelskie
Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:i1ucmh$lu5$8@news.onet.pl...

> zawsze, tak, zawsze o coś chodzi.... znikąd się nie wziął tytuł fera of
> the dark..... mają przesłanie np. w tekstach z peace of mind.... są bardzo
> istyczni

zgoda. Ale jak usłyszałem Ironów pierwszy raz gdzieś pod koniec lat 80 i
mając niewiele pojęcia o czym śpiewają pokochałem ich za muzykę :)))

22. Data: 2010-07-18 08:17:02

Temat: Re: piękne czy brzydkie - Boskie czy Daibelskie
Od: Zuza <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lip, 10:08, Piotrek Zawodny <p...@o...pl> wrote:

> chwila- progresywne czyli rozwojowe? a irom jest małorozwojowy?

Jest rozwojowy. Tu chodzi raczej o coś bardziej psychodelicznego:
Pink Floyd, Ayreon, Cocteau Twins i takie tam...
--
Pozdrawiam, Zuza
"Duas aures habemus et os unum, ut plura audiamus quam loquamur" [?]

23. Data: 2010-07-18 08:18:41

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-18 10:17, Zuza pisze:

> [...]
> --
> Pozdrawiam, Zuza
> "Duas aures habemus et os unum, ut plura audiamus quam loquamur" [?]

jesteś po lsd?

24. Data: 2010-07-18 08:19:31

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-18 10:13, bartez pisze:
> U?ytkownik "Piotrek Zawodny"<p...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

> zgoda. Ale jak us?ysza?em Iron?w pierwszy raz gdzie? pod koniec lat 80 i
> maj?c niewiele poj?cia o czym ?piewaj? pokocha?em ich za muzyk? :)))

a ja pokochałem kolegę, a dopiero potem zacząłem słuchać muzyki której
on słucha

25. Data: 2010-07-18 08:33:34

Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja pokochałem kolegę, a dopiero potem zacząłem słuchać muzyki której on
> słucha

Ja też pokochałem kolegę a on mnie. Ja "heavy metal" a on "rap" i
pokochaliśmy razem muzykę taką:
http://www.youtube.com/watch?v=BT9LG-rjpb0&feature=r
elated

Też pięknie ;)

26. Data: 2010-07-18 08:36:20

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-18 10:33, bartez pisze:
> U?ytkownik "Piotrek Zawodny"<p...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

> Ja te? pokocha?em koleg? a on mnie. Ja "heavy metal" a on "rap" i
> [...]
co to znaczy claw? brudna muzyka biję się boję się

27. Data: 2010-07-18 08:45:27

Od: Zuza <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lip, 10:18, Piotrek Zawodny <p...@o...pl> wrote:

> jesteś po lsd?

Nie.
--
Pozdrawiam, Zuza
"Duas aures habemus et os unum, ut plura audiamus quam loquamur" [?]

28. Data: 2010-07-18 08:47:17

Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elated

> co to znaczy claw? brudna muzyka biję się boję się

ej Piotrek myślałem, że jesteś bardziejszy ;)

29. Data: 2010-07-18 08:50:39

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-18 10:47, bartez pisze:
> U?ytkownik "Piotrek Zawodny"<p...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

elated

> ej Piotrek my?la?em, ?e jeste? bardziejszy ;)

myśli wprowadzją w bład.... trudno, nie zaakcetowałeś mnie jakimjestem
ale mamy wieczność przed sobą....ja też początkowo cięnie
akceptowałem dlaczgei? bo się ciebie bałem? dlaczegi? nie wiem

30. Data: 2010-07-18 08:55:34

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-18 10:45, Zuza pisze:

> Nie.
> --
> Pozdrawiam, Zuza
> "Duas aures habemus et os unum, ut plura audiamus quam loquamur" [?]
to może czas wziąc skoro biorą cię rzeczy wciągające udzi których słuchasz

NIEZNANEJ...
Paweł z Tarsu?
mnich nie leżał
będę powtarzał sobie