Re: pięknebuśki

1. Data: 2000-02-16 11:58:35

Temat: Re: pięknebuśki
Od: Marlena <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@c...com.pl (Magdalena Tokarska) zapisuje: > From:
<n...@p...ninka.net>

> * HE! A ja wole Georga Clooney`a (doktorka z "ostrego dyzuru" i roznych
> innych filmikow)... A moze jest jednak dla mnie za stary????
>
> Mt.

Jest dojrzaly, ale nie stary. Taaak, meski to on jest...

Marlena

1. Data: 2000-02-16 13:26:08

Od: t...@c...com.pl (Magdalena Tokarska) szukaj wiadomości tego autora

From: Marlena <l...@b...org.pl>

> t...@c...com.pl (Magdalena Tokarska) zapisuje: > From:
<n...@p...ninka.net>

> Jest dojrzaly, ale nie stary. Taaak, meski to on jest...
>
> Marlena

* milo, ze tez wpadl ci w oko... Cos w sobie ma takiego, ze.....
I znowu moglibysmy wrocic do tematu "Meskosc mezczyzn". Ale to juz bylo i
niczego nowego nie wnioslo.

Pozdrawiam cieplo i zdrowia zycze,
Mt

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

Re: Odp: piękne buśki - syndrom Pameli A.
Re: Dzis mi smutno
Re: POBUTKA !!!
uzależnienia
prośba