piękny ogród

1. Data: 2009-01-05 14:54:24

Temat: piękny ogród
Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam ,zobaczcie tę stronę bo właśnie odkryłam nawy piękny ogród .Ja
jestem zachwycona,podziwiam http://www.roslin-menazeria.net/ogrom
pracy .

2. Data: 2009-01-06 21:03:07

Temat: Re: piękny ogród
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wanda Ch. napisał:

>http://www.roslin-menazeria.net/

Na wrzosowisku oczy mi wypadły.
Mam trochę traw ale tylko po 2 wrzosy i wrzośce :-(

Pozdrawiam, Barbara

3. Data: 2009-01-06 22:33:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz pisze:
> [...]

Coś wspaniałego taki ogród! Jak długo się pracuje nad takim efektem?

Ewa

4. Data: 2009-01-06 23:00:15

Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>>> http://www.roslin-menazeria.net/

Ja nie chcę wyjść na bootza, ale ta obramówka z betonowych kołków, to pasuje
jak moja gęba do Mercedesa S klasse ;-( ( raz taksą jechałem)

zdroofka Johnny

5. Data: 2009-01-06 23:32:41

Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś wspaniałego taki ogród! Jak długo się pracuje nad takim efektem?
>
> Ewa

Ja również podziwiałam ten piękny ogród,tylko pogratulować właścicielce.Jaki
ogrom pracy musi być włożony,aby tak bajecznie to wszystko wyglądało.

Pozdrawiam
Grażyna

6. Data: 2009-01-07 04:12:10

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Grażyna.Ł wrote:
> [...]
> ogrom pracy musi być włożony,aby tak bajecznie to wszystko wyglądało.

Chcialabym zobaczyc ten ogrod z (niskiego) lotu ptaka albo z dachu domu.

MB

7. Data: 2009-01-07 11:49:38

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik medea napisał:

> Coś wspaniałego taki ogród! Jak długo się pracuje nad takim efektem?

Większość roślin pokazuje swoją urodę po 3 latach, chociaż przeważnie
nie są to jeszcze "wymiary docelowe ". Sadząc rośliny należy
wiedzieć, ile miejsca będą w przyszłości potrzebowały i mieć na
uwadze,że starsze rośliny nie lubią przesadzania / właściciele też -
ciężko/.
Na efekt pracuje czas / ten ogród ma 10 lat/ i właściciel,
który potrafi dobrać rośliny, posadzić we właściwym miejscu znając ich
wymagania, zadbać o nie .....

Pozdrawiam , Barbara

8. Data: 2009-01-07 12:01:59

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik johnny napisał:

> Ja nie chcę wyjść na bootza, ale ta obramówka z betonowych kołków, to pasuje
> jak moja gęba do Mercedesa S klasse ;-( ( raz taksą jechałem)

Każdy widzi co chce. Ja prawdopodobnie widziałabym kolor i linię
nadwozia i wzór ręcznie robionego swetra, gdybyś w taki był ubrany.
A jakbyś tak jeszcze trzymał bukiet chociażby polnych kwiatów ... :-)
Ja w tym ogrodzie widziałam rośliny .

Pozdrawiam, Barbara

9. Data: 2009-01-07 14:13:57

Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sty, 13:01, Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> wrote:

> [...]
> nadwozia i wzór ręcznie robionego swetra, gdybyś w taki był ubrany.
> A jakbyś tak jeszcze trzymał bukiet chociażby polnych kwiatów ... :-)

super odpowiedz ,BRAWO !!!!!! samo sedno ja też tak mam

liliowce
Trochę spóźniony tekst
UZNAJAC...
W przeddzień Nowego Roku...