Re: "pierdol" czyli moja obsesja...

From: n...@p...ninka.net
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: "pierdol" czyli moja obsesja...
Date: 18 Aug 2000 17:32:04 -0700

"Mark Smys" <s...@p...com> writes:

> W zasadzie to ja nie chce byc gora, poprostu nie lubie bufonow... Chcialbym
> abys kiedys byla dolem, nic wiecej...

A dlaczego uwazasz, ze ja jestem bufon? czy czasem nie dlatego, ze
nazwa hosta jest jaka jest a Tobie wbito do glowy ze takich wyrazow
sie na forum publicum nie uzywa? A w kazdym razie, kazdy, kto ich
uzywa to idiota w dresach?
Czy nie jest tak, ze denerwuje Cie wlasnie to, ze ja nijak sie w tych
schematach nie mieszcze?
Chcesz wiec za wszelka cene mi udowodnic, ze jednak to Ty masz racje,
zeby zniwelowac przykry dysonans poznawczy ktorego doswiadczasz?

[oczywiscie to domniemania ale jak narazie wpasowuja sie w to co
piszesz].

> Pewnie jak zawsze masz racje, ale niestety bardzo emocjonalnie podchodze do

Nie zawsze mam racje, nie tworzmy niepotrzebnych mitow :)

> postow, a szczegolnie do Twojego pierdol, to mi troszke zaciemnia obraz
> sytuacji. Postaram sie jednak zastanowic nad Twoja rada, moze cos w tym
> jest... Nawiasem mowiac, mam pytanko, czy ty pracujesz w zawodzie
> psychologa?

Nie. W zawodzie "software engr" :)

> PS. Mam wrazenie, ze ostatnio przesadzam... A moze to tylko wrazenie?

Chyba sie zaczynasz zapetlac...

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net