pierogi

1. Data: 2005-01-26 12:45:02

Temat: pierogi
Od: "altf4" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie czy pierogi mozna pasteryzowac w sloikach? (nie na czarna godzine
tylko zeby je przetransportowac bezpiecznie gdzies tam w swiat). Buziaki
Alt.

1. Data: 2005-01-26 14:28:00

Temat: Re: pierogi
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "altf4" <a...@p...com>
> Sluchajcie czy pierogi mozna pasteryzowac w sloikach? (nie na czarna
godzine
> tylko zeby je przetransportowac bezpiecznie gdzies tam w swiat).
Buziaki

Nie ma przeszkód tyle, że musiałyby być siermiężne bo inaczej ci się
rozpadną.
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-01-26 14:37:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Jan 2005 15:28:00 +0100, "JerzyN"
<N0,007,SPAM@megapolis.pl> wrote:

>Użytkownik "altf4" <a...@p...com>
>godzine
>Buziaki
>
>Nie ma przeszkód tyle, że musiałyby być siermiężne bo inaczej ci się
>rozpadną.

A beda one transportowane do kraju, gdzie nie ma maki i wody?
Badz jaja? Bo w zasadzie, jesli farsz ma byc jakis wymyslny to
moze ten farsz raczej pasteryzowac

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-01-26 15:49:15

Od: Tucherka <p...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

altf4 napisał(a):
> Sluchajcie czy pierogi mozna pasteryzowac w sloikach? (nie na czarna godzine
> tylko zeby je przetransportowac bezpiecznie gdzies tam w swiat). Buziaki
> Alt.

mozesz je przetransportowac w naczyniach prozniowych :) ja sama mam
kilka i sa bardzo dobre...roznej wielkosci...zakupilismy z mezem na
allegro...pasteryzowac nie trzeba...zachowaja swoj naturalny smak
przynajmniej :)

pozdr tuch :)

1. Data: 2005-01-27 00:08:00

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tucherka wrote:

> mozesz je przetransportowac w naczyniach prozniowych :)
===
Oooo... To już wymyślono metodę uzyskiwania próżni w warunkach ziemskich,
możliwą do stosowania w naczyniach kuchennych? Możesz podać szczegóły? Kto
je produkuje, NASA?. Wyobrażam sobię cenę tych naczyń - pewnie droższe od
mercedesa. :-(

waldek
===

1. Data: 2005-01-27 12:46:25

Od: Tucherka <p...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek napisał(a):

> [...]
> je produkuje, NASA?. Wyobrażam sobię cenę tych naczyń - pewnie droższe od

no bez przesadyzmu ;) ;)

tuch

Re: Rosyjskie ciasto z jabłkami ( badz wisniami)
Herbata PickWick - gdzie
japońskie sklepy w Warszawie
2b5
uwaga