pierogi ruskie

21. Data: 2007-10-29 20:48:10

Temat: Re: pierogi ruskie
Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim pisze:

> Przecież nauczyciel nie musi się znać na wszystkim...
> Może nie wiedzieć co to jest spam ;)
> A chciał uczniom w praktyce pokazać jak zamieszczać posty.

No to pokazał faktycznie.
Ale w sumie nie ma czego tak bardzo wałkować.
Wracając do pierogów.
--
BBjk

22. Data: 2007-10-30 00:38:24

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On 29 Oct 2007 08:33:15 +0100, "nina" <u...@v...pl> wrote:

>Heja piergi to prosta sprawa. dodajesz maki jajka i lepisz ciasto potem
>wałkujesz ,a farz to dodajesz kartofi so sera i cebili pieprzu i soli do
>smaku. gotujesz w wrzacej wodzi. pozdrawiam

I wychodzi niejadalna breja...

Z calym szacunkiem - robienie pierogow to pare zagwozdek
technologicznych - po pierwsze zagniesc takie ciasto ktore sie nie
rozklei i jednoczesnie nie bedzie pancerne, po drugie skleic pieroga
tak zeby sie w gotowaniu nie rozwalil, po trzecie dobrac farsz ktory
da sie przelknac - jajko, maka, ziemniaki, ser, cebula i pieprz to
tylko lista niezbednych produktow a nie dokladny sposob na zrobienie
ruskich pierogow.

--
Darek

23. Data: 2007-10-30 07:54:08

Od: "wolim" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz K. Ladziak" <l...@w...pdi.net> napisał

> [...]
> da sie przelknac - jajko, maka, ziemniaki, ser, cebula i pieprz to
> tylko lista niezbednych produktow a nie dokladny sposob na zrobienie

O ROTFLU!

24. Data: 2007-10-30 16:26:49

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

BBjk napisał(a):

> Wracając do pierogów.

Ty to umiesz wracać ;)

--
richo

25. Data: 2007-10-30 16:29:03

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

richo nazca pisze:

> Ty to umiesz wracać ;)

NTG!
:-P
--
BBjk

26. Data: 2007-10-30 16:34:29

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

BBjk napisał(a):

> NTG!
> :-P

A tak! Mieszamisie ;)

--
richo

chawder- kto wie?
Czego brakuje wam w płynnych żurkach kupowanych w sklepie ?
Co mozna zrobic dobrego z mozarella?
Przechowywanie sporej ilości kasztanów
co jecie 1 listopada?