Re: pierwszą partnerkę seksulaną i diewczynę zarazem.....

1. Data: 2008-12-28 15:22:17

Temat: Re: pierwszą partnerkę seksulaną i diewczynę zarazem.....
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

news:gj6d3j$3dg$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Mój KF będzie Twoim domem. Idź w pokoju i głoś chwałę Pana. Spierdalaj

Co nie zmienia faktu, ze jestes meska pizda, skoro tak poznales swoja
lache/partnerke.
Zenada.
--
Bluzgacz

2. Data: 2008-12-28 15:42:54

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:gj6d3j$3dg$1@atlantis.news.neostrada.
pl...

> Co nie zmienia faktu, ze jestes meska pizda, skoro tak poznales swoja
> [...]

Menda ocenia! He..he, ty ostrugany tłuku starty w kamiennej stępie na
wiór.
Twoja wrażliwość jest jak u mastodonta...

3. Data: 2008-12-30 13:50:02

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co nie zmienia faktu, ze jestes meska pizda, skoro tak poznales swoja
> lache/partnerke.

A skąd wiadomo, że taki sposób to jest gorszy a inny lepszy?

Czy lepiej poznać dziewczynę na spływie kajakowym czy w bibliotece?

Jak jest w związku dobrze to nawet poznana w agencji towarzyskiej będzie OK.
(Tu być może trochę przesadziłem :-)

Pozdrawiam

Jacek

Re: