pierwsza pomoc

1. Data: 2003-02-24 15:39:26

Temat: pierwsza pomoc
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Pisze prace na temat: czy szkolenia w zakresie pierwszej pomocy som potrzebne
ucznimo szkoly sredniej? prosze o opinie

2. Data: 2003-02-24 15:51:02

Temat: Re: pierwsza pomoc
Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Feb 2003 16:39:26 +0100, m...@o...pl wrote:

>Pisze prace na temat: czy szkolenia w zakresie pierwszej pomocy som potrzebne
>ucznimo szkoly sredniej? prosze o opinie

Sa obowiazkowe w wielu krajach. Wlaczajac USA/Kanade (choc nie we
wszystkich szkolach). Kazdy uczen ma ponadto mozliwosc "doszkalania"
sie w ramach "nieobowiazkowych" zajec organizowanych miedzy innymi
przez Czerwony Krzyz (USA/Kanada) oraz St. John's Ambulance ( Kanada)
.

Pozdrawiam

dradam

3. Data: 2003-02-24 16:13:53

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
>
> dradam
>
> Miałam raczej na mysli polskich uczniów, ale dzienki
Anka

4. Data: 2003-02-25 13:15:30

Od: "Juruś K." <k...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Pisze prace na temat: czy szkolenia w zakresie pierwszej pomocy som
potrzebne
> ucznimo szkoly sredniej? prosze o opinie

W wielu krajach już małe dzieci uczy się zasad udzielania pierwszej pomocy.
Dlaczego umieralność ofiar wypadków jest tak duża w Polsce-bo nie umiemy jej
udzielać.
A sztuczne oddychanie? To już czarna magia. A może kiedyś ty będziesz
potrzebować pierwszej pomocy lub bardzo bliska Ci osoba. Oczywiście nie
życzę Ci tego.
Pozdrawiam Jurek.

Wątroba - ASPAT / ALAT
Plytki krwi
Czy usuwanie hemoroidów musi być bolesne?
mdlosci w ciąży -
Laboratorium