Trawnik - reaktywacja

1. Data: 2005-03-22 15:31:53

Temat: Trawnik - reaktywacja
Od: McZapkie <M...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety, snieg stopnial ukazujac obrzydliwe "cos" widoczne pomiedzy
kopcami kretow.
Dzieci i praca daja tak popalic, ze nie mamy czasu sie tym porzadnie zajac,
nie mam tez odpowiedniego sprzetu - mechanicznego wertykulatora.
Czy sa jakies firmy ktore sie zajmuja regeneracja zapuszczonego
trawnika? Konkretnie interesuje mnie Krakow. Ile biora za taka usluge od ara?

Pozdrawiam,
Mc

--
Podmien Pt47 na EU07 w adresie e-mail!
Photobase: http://mczapkie.prv.pl

2. Data: 2005-03-22 20:42:46

Temat: Re: Trawnik - reaktywacja
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d1pdp9$kkh$1@galaxy.uci.agh.edu.pl McZapkie
<M...@P...pl> napisał(a):

> [...]
> wertykulatora. Czy sa jakies firmy ktore sie zajmuja regeneracja
> zapuszczonego trawnika? Konkretnie interesuje mnie Krakow. Ile biora

Hejka. Przegoń pozimowego lenia, weź grabie do rąk i porozgrabiaj
dokładnie ziemię z kretowisk. Na całość sypnij saletrę amonową i wnet
zobaczysz, że trawnik szybko wraca do normy. Dotlenisz się, kondycję
poprawisz, zaoszczędzisz grosza (chyba jesteś Krakusem), sam będziesz miał
satysfakcję i uznanie w oczach bliskich. :-)
Pozdrawiam samodzielnie Ja...cki
PS Kondycja + uznanie = satysfakcjonujące doznanie. :-)

3. Data: 2005-03-24 17:16:54

Temat: pies i trawnik
Od: "HunteR Extreme" <h...@h...fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie,

mam problem z trawnikiem..
na jesieni zakupiłem sobie pieska - Labradora - który w okresie jesiennym
załatwiał się na trawnik.
Aktualnie stopniał śnieg i z trawnika pozostało niewiele...
są plamy w miejscach gdzie się piesek załatwiał.. jest mocno zadeptany
najgorsze wrażenie robi skarpa po której często biegał - tam prawie nie ma
śladu po trawie:(
jakieś porady??
- jak się zabrać do renowacji
- kiedy rozpoczynać??
- jaką trawę posiać aby była trwała
- jaką trawę zasiać w miejsca zaciemnione - mieszkam pod samym lasem

dzięki za odpowiedzi.

--
Z poważaniem
Sławomir Zabieglik

4. Data: 2005-03-26 10:57:17

Temat: Re: pies i trawnik
Od: Marcin Marski <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

HunteR Extreme wrote:

> - jaką trawę zasiać w miejsca zaciemnione - mieszkam pod samym lasem

polecam mieszanki przeznaczone na stadion - sportowe, czy podobnie
nazywajace sie. Sam mialem taki trawnik i byl nie do zdarcia. Oczywiscie
systematyczne nawozenie, podlewanie, koszenie, grabienie itp

Pzdr
MarcinM

żonkile w doniczce
Jakie zielone dla kota?