pieski w susannie

1. Data: 2001-11-17 11:16:45

Temat: pieski w susannie
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

te pieski w pazdziernikowej "susannie" sa rozbrajajace ! wczoraj popelnilam
chichuechue, ktory jao zywo przypomina mojego kundelka. forme zostawilam
taka, jak w schemacie, a wyszywalam futro z wyobrazni 3 nitkami, a kazda z
nich innego koloru - zeby wiernie odtworzyc zroznicowane futerko pieska.

wreszcie ktos zamiescil pieski, bo dawna chcialam jakiegos wyszyc, a jak juz
cos znalazlam, to byly pieski "animowane", a nie JAK ZYWE

pozdrawiam
Maja

1. Data: 2001-11-17 12:18:12

Temat: Re: pieski w susannie
Od: "Ewa" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy są tam może Bullterriery.?? Szukam takiego pieska do wyhaftowania.
Pozdrawiam Ewa

1. Data: 2001-11-17 15:34:50

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona szumnie zwana maja wzięła i naskrobała, co następuje:

> [...]
>
> wreszcie ktos zamiescil pieski, bo dawna chcialam jakiegos wyszyc, a
> jak juz cos znalazlam, to byly pieski "animowane", a nie JAK ZYWE

ja już wyszyłam Yorczka, jest jak żywy :))))

pozdr.nann

1. Data: 2001-11-18 14:05:31

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

bullteriery - sprawdze i jutro ci napisze

maja

1. Data: 2001-11-20 19:49:01

Od: "Agnieszka B" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy wśród tych piesków jest może bouvier (inaczej owczarek flandryjski,
Vlaamse Koehund, Bouvier des Flandres)?

Agnieszka i pies rasy Bouvier des Flandres

1. Data: 2001-11-20 20:17:48

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy wśród tych piesków jest może bouvier (inaczej owczarek flandryjski,
> Vlaamse Koehund, Bouvier des Flandres)?

Tu jest kilka psow, nie ma bouviera, ale jest ladny shi tzu i jamnik.

http://crosstitch.com/pdes47.shtml
Pozdr.
Elzbieta

1. Data: 2001-11-20 20:37:14

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Nov 2001 20:49:01 +0100, "Agnieszka B"
<b...@p...onet.pl> napisał(a):

Oj! Mile moje "wspoldziergaczki", MAM PROSBE
bylam w Lodzi - wybralam sie specjalnie do WIEELKIEGO MIASTA aby kupic
Susanne z psami. Niestety - nie bylo ZADNEJ susanny.
Dlatego mam propozycje - moze ktoras z Was jak juz wyszyje swojego
pisaka wymieni sie ze mna na inna Susanne?
Tak bardzo mi zalezy na tej psiej Susannie...
Moge oddac dwie-trzy inne o innej tematyce. Susanny kupowala mi
znajoma kiedys tam i mam ich troszke - w tym ze dwa numery podwojne...

Moge oddac tez w zamian stare numery Anny (jeszcze niemieckojezyczne)
choc przyznam - czasopisma o robotkach recznych kupuje juz od jakis 19
lat i mam tego duzo - bedzie pol piwnicy, tapczan i kosz na bielizne
(to najnowsze nabytki) :-)) i zrozumiem jak ktos nie zechce sie
rozstac ze swoim egzemplarzem "psiej Susanny" :-))

Moze jednak ? Pozostaje w nadzieji...

Pozdrawiam
Maciachowa
--
m...@w...pl
http://www.maciachy.z.pl

1. Data: 2001-11-23 11:08:58

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisz mi na priva swoj adres, to ci ja wysle w ramach wypozyczenia
(niestety , nie moge sie rozstac z nia na zawsze!!!!). odkserujesz, co ci
potrzeba i mi odeslesz.

pozdawiam

maja

CrossStitch ver. 2000