pietruszka na nieswiezy oddech?

1. Data: 2002-08-14 19:58:42

Temat: pietruszka na nieswiezy oddech?
Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Siostra coś tam wyczytała, że na nieświeży oddech jest dobra nać pietruszki
(jakieś tabletki podobno są) oraz marchewka.
Czy ktoś coś potwierdza?
pozdr

2. Data: 2002-08-14 20:56:05

Temat: Re: pietruszka na nieswiezy oddech?
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kakrysa wrote:

> Siostra coś tam wyczytała, że na nieświeży oddech jest dobra nać pietruszki
> (jakieś tabletki podobno są) oraz marchewka.
> Czy ktoś coś potwierdza?
> pozdr

Naturalne witaminki zawsze sa ok, choc niektorzy nie lubia pietruszki w
rosole.
Poza tym oddech wcale nie musi byc swiezy.
W koncu codziennie jesz cos innego, dokonujesz innego wysilku
i ten oddech jednak ma zwiazek z tresciami zoladkowymi.
Psu z pyska tez nie pachnie codziennie jednakowo.
Dlatego skoro mowisz ze sama pietruszka i marchewka pomoga,
to nie szukaj potwierdzenia, ale sama zagryz pietruszke marchewka.
Chyba nie jest to takie skomplikowane, aby nie sprawdzic na sobie i
oglosic wyniki.

O ile pamietam, to oddech niekoniecznie musi byc swiezy.
Istotne zeby zapach byl stabilny.
Pewnie sa terapeuci, ktorzy po odechu potrafia wykryc chorobe,
zaburzenia trawienia, dolegliwosci z woreczkiem.

Jaki udzial w zapachu oddechu ma uklad pokarmowy, a jaki oddechowy,
jama ustna, zeby, migdaly ?

Jacek

--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).

3. Data: 2002-08-14 21:07:21

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naturalne witaminki zawsze sa ok, choc niektorzy nie lubia pietruszki w
[..]
> Jaki udzial w zapachu oddechu ma uklad pokarmowy, a jaki oddechowy,
> jama ustna, zeby, migdaly ?

No Jacku jestem pod wrazeniem - cos inteligentnego i streszczone. Wiem ze
chodzi o zoladek, jezyk, migdalki i kamien nazebny, a mi sie jakos
niespecjalnie chce wybrac do lekarza.
Poza tym oddech musi byc swiezy (w znaczeniu neutralny), bo inaczej wstyd z
ludzmi rozmawiac.

4. Data: 2002-08-14 21:08:32

Od: "Rafalski" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Usador Jacek escribió en el mensaje

> Jaki udzial w zapachu oddechu ma uklad pokarmowy, a jaki oddechowy,
> jama ustna, zeby, migdaly ?

W ogromnej większości przypadków przyczyną nieświeżego oddechu są związki
siarki produkowane przez beztlenowe bakterie zamieszkujące gardło i tylną
część języka.

--
Rafalski

"Obviously you're not a golfer."
Jeff "The Dude" Lebowski

5. Data: 2002-08-14 21:10:16

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kakrysa wrote:

> [...]
> niespecjalnie chce wybrac do lekarza.
> Poza tym oddech musi byc swiezy (w znaczeniu neutralny), bo inaczej wstyd z

Dokladnie.Ale skoro neutralny nie jest, to zacznij eliminowac kolejne
przyczyny.

Wyleczone zeby, umyte, zdrowe dziasla ?

Jezyk nie oblozony, nie bialy, nie przechodzilas odtatnio anginy,
zapalenia migdalow , nie bylas przeziebiona, nie zazywalas lekarstw
zmieniajacych ph kwasow zoladkowych ?

Nie kaszlesz ?

Moze masz usta wyschniete, zaschnieta sline i stad problemy po upalach.
Moze wystarczy wiecej napojow, nawodnienie i oczywiscie co jesz na noc.
Moze cos ciezko strawnego, co dlugo zalega w zoladku i wydziela swoje
wlasciwe zapachy, odczuwane przez partnera w oddechu ?

A moze to naturalne u kobiet okresowe zmiany zapachu, wywolane hormonami
?

Zjadlas juz te pietruszke zagryziona marchewka ?

Jacek

6. Data: 2002-08-14 21:37:56

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafalski wrote:

> [...]
> siarki produkowane przez beztlenowe bakterie zamieszkujące gardło i tylną

A czy rozwoj koloni tych bakterii nie zalezy od ph kwasow zoladkowych ?
Bo przeciez one sie mnoza w roznych okresach i u roznych osob w roznym
stopniu. Zatem istnieja czynniki sprzyjajace ich rozwojowi.
Jacek

7. Data: 2002-08-14 21:40:04

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W ogromnej większości przypadków przyczyną nieświeżego oddechu są związki
> siarki produkowane przez beztlenowe bakterie zamieszkujące gardło i tylną
> część języka.

To podejrzewam, bo jak dotykam jezyka palcem (tyl) to straszny smrod :(
Ale jak to leczyc? Gastrolog pomoze? Czy cos innego? (Cos oprocz
antybiotykow)

pozdr

8. Data: 2002-08-14 21:40:34

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacku, jestem facetem.
Nie mam teraz pietruszki i marchewki, ale chodzi o to co napisal kolega
Rafalski

pozdr

9. Data: 2002-08-15 02:13:45

Od: "Rafalski" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Usador kakrysa escribió en el mensaje news:ajeicp$41n$1@news.tpi.pl

> To podejrzewam, bo jak dotykam jezyka palcem (tyl) to straszny smrod
> :( Ale jak to leczyc? Gastrolog pomoze? Czy cos innego? (Cos oprocz
> antybiotykow)

Polecam www.therabreath.com

Produkty Therabreath będą niedługo dostępne w Polsce, na razie można je
zamawiać przez internet w belgijskim przedstawicielstwie na Europę
( www.therabreath.be ).
W przygotowaniu jest informacyjna strona www w języku polskim.

--
Rafalski

"Obviously you're not a golfer."
Jeff "The Dude" Lebowski