pigulka - pomozcie

1. Data: 2002-12-25 15:38:58

Temat: pigulka - pomozcie
Od: "Chmurka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

wiem ze temat byl walkowany pare razy, ale takiego przypadku jak moj nie
wyszperalam w archiwum....... prosze odpowiedzcie.....
no wiec tak:
biore pigulki Cilest i wczoraj wyjechalam na wigilie bez nich. wzielam
dopiero kolejna tabletke dzis (czyli 23ego bralam normalnie, 24 w ogole, i
dzis normalnie). problem w tym ze 23ego przed wzieciem tabletki wspolzylam i
zastanawiam sie czy plemniki mogly przetrwac i czy moglo dojsc do
jajeczkowania i zaplodnienia.
aha, ta opuszczona tabletka byla 3 od konca......

prosze o szybka odpowiedz
chmurka

2. Data: 2002-12-25 17:32:04

Temat: Re: pigulka - pomozcie
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

polknij natychmiast zapomniana tabletke czyli wczorajsza przez 7 dni dodatkowe
zabezpieczenie i nie rob przerwy w przyjmowaniu od razu nastepne opakowanie.
plemniki niestety dalej sa w twoim organizmie nawet do 7 dni trzymam kciuki ze
wszystko bedzie ok oczywiscie teraz krwawienia nie bedzie dopiero jak skonczysz
to drugie opakowanie

3. Data: 2002-12-25 17:52:50

Od: "Chmurka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kciuki ze
> wszystko bedzie ok oczywiscie teraz krwawienia nie bedzie dopiero jak

zglupialam
wlasnie odezwal sie znajomy ginekolog i powiedzial ze mam po prostu jutro
nie brac juz tabletki i zrobic 6 dniowa przerwe. a w ciazy byc nie
moge........ bo biorac tabletki moge sobie cykl skracac do 5 dni albo
wydluzac do 3 tyg i to nie wplywa na dzialanie tabletek............ jejq....
to mam jutro brac ta tabletke czy nie? i co z ta nie daj bog ciaza?

4. Data: 2002-12-25 18:23:46

Od: "Anna" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialam tak nie raz :) jesli jestes przed koncem to skoncz wczesniej, jak
radzi ginekolog. Mi tez tak radzili i bylo OK.

Edyta

5. Data: 2002-12-25 19:06:42

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

w takim razie odsylam Cie do serwisu www.antykoncepcja.pl pisanym przez
ginekologa tam powinnas szybko znalezc to co Cie interesuje ja nie jestem
ginekologiem

6. Data: 2002-12-27 13:50:09

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jejq....
> to mam jutro brac ta tabletke czy nie? i co z ta nie daj bog ciaza?

jeden i drugi pomysl jest dobry... z tym ze ten ze zrobieniem przerwy
skuteczniejszy
i zdecyduj sie gdzie sie leczysz;)
u ginekologa czy na liscie dyskusyjnej... bo nie zawsze dostaniesz tak dobra
i sluszna rade jak od poul_k

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

7. Data: 2002-12-27 17:57:53

Od: "Chmurka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> jeden i drugi pomysl jest dobry... z tym ze ten ze zrobieniem przerwy
> skuteczniejszy

dzieki za wyjasnienia :)

> i zdecyduj sie gdzie sie leczysz;)
> u ginekologa czy na liscie dyskusyjnej... bo nie zawsze dostaniesz tak
dobra
> i sluszna rade jak od poul_k

zdecydowalam sie :) u ginekologa, ale jak nie mam z nim kontaktu (czytaj w
swieta) to jakos sobie radzic trzeba.... :)

pozdrawiam
chmurka

8. Data: 2002-12-28 13:14:11

Od: "kuba" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to chyba jesteś w ciąży gratulacje
Użytkownik Chmurka <c...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@a...starogard.dialup.in
etia.pl...

9. Data: 2002-12-28 14:57:59

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

A powiedz - myślisz czasem? Nie? To spróbuj - to nie boli i ma kolosalną
przyszłość.

--
Kami
____________________________

10. Data: 2002-12-28 21:34:08

Od: "Chmurka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kami" <K...@j...net> napisał w wiadomości
t003.jasien.net...
> A powiedz - myślisz czasem? Nie? To spróbuj - to nie boli i ma kolosalną
> przyszłość.

:)) ciesze sie ze kos podziela moje zdanie

chmurka

jezyk geograficzny?
lek
Bardzo czeste rozwolnienie- jak zaradzic?
Bardzo czeste rozwolnienie- jak zaradzic?
Lek