pilne!!

11. Data: 2004-09-24 16:42:36

Temat: Re: pilne!!
Od: Monika <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuje tez sie zainteresowac kiedy zona ma dni plodne.
> To nie jest takie trudne, wystarczy umiec liczyc do 30.

A jesli cykl jest dłuższy niż 30 dni to co?
Poa tym nie każda kobieta ma regularne cykle. Np. silny lub długotrwały
stres, zaburzenia hormonalne, leczenie antybiotykami i cały ten rachunek
diabli wezmą.

Monika.

12. Data: 2004-09-25 06:25:50

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <p...@w...pl> nakibordził(a):

>jak to bez recepty?
>gdzie i kto ci sprzedał?

A to nie słyszałaś o przypadkach że np. pani farmaceuta - właścicielka
apteki ma męża lekarza. Klient prosi o lek na receptę, takiej recepty nie
posiadając. Pani lek sprzedaje, a np. wieczorem mąż receptę uprzejmie
wypisuje.

--
Kamil 'Raczek' Raczyński <r...@r...yupe.net>
Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/

13. Data: 2004-09-25 09:00:43

Od: "BartekB" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" napisał
> jak to bez recepty?
> gdzie i kto ci sprzedał?

Na tak duzym zadupiu, ze nawet nazwy nie pamietam. Ale przynajmniej moja
kobieta sie uspokoila, bo z nerwow miala klopoty z oddychaniem... A
predzej czlowiek znajdzie apteke niz lekarza...
pzdr.
B.

--
Bartek 'BeBe' Bednarski

"Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

14. Data: 2004-09-25 14:41:29

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Fri, 24 Sep 2004 11:14:53 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Caramba, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> ps. nie mogla sie zabezpieczac tabletkami bo musiala robic jakies badania, a
> ja jak to facet :D z rozpendu a potem to sie mysli ;)

W takim razie koniecznie powiedzcie o tym lekarzowi - skoro musiala
odstawic pigulki na jakos czas z powodu badan - czy konska dawka hormonow
nie zrobi jej krzywdy. Bo duzo zalezy co sie dzieje ze te badania musiala
robic.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

15. Data: 2004-09-25 15:39:59

Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos Monika
<n...@h...com> grzmiąc na głowami przerażonych istot
przekazał ku Ziemi tę wiadomość:

>A jesli cykl jest dłuższy niż 30 dni to co?
Zazwyczaj po 30 dniu kobieta juz nie ma dni plodnych, wiec mozna sie
nie przejmowac :-)

>Poa tym nie każda kobieta ma regularne cykle. Np. silny lub długotrwały
>stres, zaburzenia hormonalne, leczenie antybiotykami i cały ten rachunek
>diabli wezmą.

Wiadomo, ale zona tez na jakiejs podstawie powiedziala, ze ma dni
plodne, prawda?
temperature tez moze maz notowac...
Wystarczy chciec

pozdrawiam
Klapuch

-------------------------
//(\ /)\\ Klapuch
(/: ' ' :\) gg: 3736633
^.---.^ www.klapuch.komrel.net
: '._.' : "Bóg jest sprawiedliwy:
mądrzejszym dał więcej rozumu, a głupszym mniej."

16. Data: 2004-09-26 04:50:09

Od: "Caramba" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> plodne.
>
> jest postinor na recept zazyc w ciagu 72 godzin po stosunku i proponuje
> pogadac z zona dlaczego tak zrobiła .
> p.

tam jest napisane ze do 4 tabletek. czy te 2 napewno wystacza? ma dni
plodne na 99 %. co robic? kupic 2 paczke?

17. Data: 2004-09-26 12:41:02

Od: "Caramba" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze jedno. moja kobieta zle sie czuje po tych tabletkach. jakie powinny
byc objawy po ich zazyciu?

18. Data: 2004-09-26 13:25:24

Od: "Caramba" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Caramba" <...@...pl> napisał w wiadomości
> jeszcze jedno. moja kobieta zle sie czuje po tych tabletkach. jakie
powinny
> byc objawy po ich zazyciu?

czy moze ktos mi pomuc? to dosc pilny przypadek! prosze!

19. Data: 2004-09-26 14:05:47

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>jeszcze jedno. moja kobieta zle sie czuje po tych tabletkach. jakie
> powinny
> byc objawy po ich zazyciu?
>czy moze ktos mi pomuc? to dosc pilny przypadek! prosze!

wystarcza 2 tabletki , bierze jedną po 12 godzinach 2 , a jesli wystąily
wymioty czy cos wtym styliu to od rzu druga

źle sie czuć po tych tabletkch to normlana sprawa w koncu dość duza dawka
hormonów , poczytajcie w ulotce na temat niepozadanych objawów

pewnie troche sie jej rozreguluje cykl co tez jest normlane po tym leku

pozdrówka

Aska

[Portale medyczne] - nowosc
Gruczolakorak a bemer
Lek na chec do Nauki !! - powazne
lista diabetyków
Prywatne gabinety ginekologiczne na Śląsku (Zabrze, Gliwice)