[pilne] Pierniczki Anki - blacha i piecznie

1. Data: 2004-12-07 18:09:59

Temat: [pilne] Pierniczki Anki - blacha i piecznie
Od: slonk0 <s...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie grzeje piekarnik i walkuje pierniczki. Czy blache (taka
standardowa do piekarnika) trzeba wysmarowac, czy tez pierniczki sa na
tyle tluste, ze same odejda?
I jeszcze jedno, czy temperatura 190 stopni, grzanie gora i dol,
termoobieg, jest odpowiednim ustawieniem? (mam od niedawna piekarnik
elektryczny)

Prosze o szybka pomoc, bo praca wre

Serdecznosci
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-12-07 18:19:54

Temat: Re: [pilne] Pierniczki Anki - blacha i piecznie
Od: "Netka" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I jeszcze jedno, czy temperatura 190 stopni, grzanie gora i dol,
> termoobieg, jest odpowiednim ustawieniem? (mam od niedawna piekarnik

Własnie jakieś 2 minuty temu skończyłam piec owe pierniczki.Blachę podsypywałam
mąką bo zapomniałam,że skończył się pergamin do pieczenia. Trzeba zdejmować z
blach jeszcze ciepłe, bo po wystygnięciu mogą przywierać.

I uważaj bo strasznie szybko znikają, jak tylko się odwracałam robiło się pusto
na talerzach.
Netka

1. Data: 2004-12-07 18:53:54

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja pieklam wczoraj wg przepisu wkn (juz zjedzone), ale jest on podobny do
Ankowego (ciasto lezy w piekarniku). Blache wykladalam folia aluminiowa, nie
smarowalam. Zdejmowac przestudzone, ale jeszcze cieple jest najlatwiej.

Dorota

1. Data: 2004-12-07 19:26:25

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slonk0 napisał:
> Wlasnie grzeje piekarnik i walkuje pierniczki. Czy blache (taka
> standardowa do piekarnika) trzeba wysmarowac, czy tez pierniczki sa na
> tyle tluste, ze same odejda?

Nie smarowalam, ale pieklam na papierze do pieczenia. Potem tylko
chwytalam za oba brzegi papieru i jednym ruchem zsypywalam je do sloja.
Tych kilka, ktore wylazly ciut za brzeg papieru, przywarly do blachy.

th.

1. Data: 2004-12-07 20:40:38

Od: slonk0 <s...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

slonk0 wrote:
> [...]
> I jeszcze jedno, czy temperatura 190 stopni, grzanie gora i dol,
> termoobieg, jest odpowiednim ustawieniem? (mam od niedawna piekarnik

Ufff skonczylam. Pychotka.
Faktycznie, pierwsza blacha mi przywarla cala, bo nie posmarowalam. Przy
drugiej juz mi odpowiedziala Netka i zrobilam tak jak ona - posypalam
maka. Juz sie nie przylepialy.
Ta przylepiona blache juz zjedlismy na cieplo :), reszte schowalam do
glebokiej szafy i zatrudnilam szoguna ;)

Pozdrowionka i dzieki za porady
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-12-07 20:49:50

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 07 Dec 2004 21:40:38 +0100, Waćpanna lub Waćpan *slonk0*, w
wiadomości news:<news:cp54lg$but$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> Ta przylepiona blache juz zjedlismy na cieplo :), reszte schowalam do
> glebokiej szafy i zatrudnilam szoguna ;)

Jejku, prawdziwego szoguna? Takiego jak Richard Chamberlain? :D
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-12-08 08:18:57

Od: "T0SIA" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości

> Jejku, prawdziwego szoguna? Takiego jak Richard Chamberlain? :D

nie napalaj sie .;P on nie lubi kobiet ;-PPPP

1. Data: 2004-12-08 08:22:19

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

T0SIA wrote:
> Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w
> wiadomości news:1wh89oj35iwgw.dlg@czarodziejka.net...

> nie napalaj sie .;P on nie lubi kobiet ;-PPPP

To niewaaaazne, wazne zeby nie lubil pierniczkow ;).
Ania
Moje aukcje: http://tinyurl.com/4t9sc

1. Data: 2004-12-08 09:12:08

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Dec 2004 09:18:57 +0100, Waćpanna lub Waćpan *T0SIA*, w
wiadomości news:<news:cp6di5$r5a$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> nie napalaj sie .;P on nie lubi kobiet ;-PPPP

no ale popatrzeć można, prawda? :D
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,
choć gdyby mogła - jadłaby dżem."

Meble kuchenne zgodne z WFM FAMA Wyszkow
Danie jednogarnkowe - bez miesa
pyszne grzanki-zapiekanki
Bozonarodzeniowy keks (Weihnachtskeks) - zna ktos przepis?
przepis z ostatniego programu Okrasy poszukiwany