pilne - grypa zoladkowa

1. Data: 2002-10-04 08:39:42

Temat: pilne - grypa zoladkowa
Od: "kakrysa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc. W srode zaczal mnie bolec zoladek, potem dostalem "trzesiawki", wiec
szybko goracy prysznic i do lozka. W czwartek mialem 38,8 st C (caly czas
lezalem w lozku), wzialem ibuprom, temperatura zmiejszyla sie do 36,9 i caly
czas sie utrzymuje - a jedyne co sie po grypie utrzymuje to dziwne "uczucie"
w brzuchu, i troche otumanienie (np. dziwnie mi sie chodzi).
A sprawa jest pilna, bo dzisiaj mam połowinki, gdzieś od 20 do 3-4 w nocy..
więc proszę o PORADĘ, jakie lekarstwo zastosować, aby czuć się dobrze, i
przypadkiem nie wypuścić treści żołądka (pić raczej nie będę, może 1 piwo).

2. Data: 2002-10-04 09:05:27

Temat: Re: pilne - grypa zoladkowa
Od: "kakrysa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha, jeszcze jedno - troche mnie łupie w kręgosłupie..

3. Data: 2002-10-05 10:29:07

Od: "kakrysa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

ech ludzie, musialem sam na siebie liczyc ;)
ale wiedzcie, ze impreza byla wspanialaaa

Krew w kale - Pytanie.
klopoty ze wzwodem
Cholesterol 330 [!]
laktacja-solpadeine