piniole - skąd?

1. Data: 2006-06-13 13:12:25

Temat: piniole - skąd?
Od: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Gdzie kupujecie orzeszki pinii? Gdzie je można znaleźć? Może w jakichś
supermarketach - w jakich? Kiedyś pytałam w Realu i po zdziwionej minie
pracownika zrezygnowałam.
Czy to prawda że jest to tak strasznie drogie?

--
Sabina

2. Data: 2006-06-13 13:30:49

Temat: Re: piniole - skąd?
Od: "Case" <r...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sabina" <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> napisał w
wiadomości news:padrshcdywek$.50l4l25b3cdw.dlg@40tude.net...
> [...]
> pracownika zrezygnowałam.
> Czy to prawda że jest to tak strasznie drogie?

Polecam Carrefour.

3. Data: 2006-06-13 13:35:11

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-13 15:12:25 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Sabina* skreślił te oto słowa:

> Witam.
> Gdzie kupujecie orzeszki pinii? Gdzie je można znaleźć? Może w jakichś
> supermarketach - w jakich? Kiedyś pytałam w Realu i po zdziwionej minie
> pracownika zrezygnowałam.

W Makro.

> Czy to prawda że jest to tak strasznie drogie?

Nie bardziej niż inne orzechy, bardziej egoztyczne niz włoskie i laskowe.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

4. Data: 2006-06-13 13:53:34

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabina napisał(a) 13/06/2006 15:12:

> Gdzie kupujecie orzeszki pinii?

W zwykłych supermarketach są problemy, polecam bardziej delikatesowe sklepy,
jak Piotr i Paweł albo Albert

> Czy to prawda że jest to tak strasznie drogie?

Prawda i nieprawda. To znaczy można upolować tańsze (małe opakowanie za 10
zł), ale najczęściej są w sprzedaży droższe. Te tańsze często pochodzą z
Chin i mają trochę słabszy smak, ale moim zdaniem warto je kupować, bo nawet
jak się więcej wrzuci to i tak cenowo się opłaca.

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

5. Data: 2006-06-13 14:04:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sabina napisał(a):
> Witam.
> Gdzie kupujecie orzeszki pinii? Gdzie je można znaleźć?

U nas czasami bywają w sklepach sieci "Społem".

Paczuszka 50g kosztuje około 6zł.

Pozdrawiam
Ewa

6. Data: 2006-06-13 18:33:58

Od: "DJ" <b...@t...jest.fajnie> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pracownika zrezygnowałam.
> Czy to prawda że jest to tak strasznie drogie?

Polecam sklep Jarzynka na Kabatach przy Wąwozowej. Mają duży wybór takich
wynalazków. Tanie nie są, jakiś czas temu zapłaciłem ok. 10 zł za 100 g.

Pozdr
DJ

7. Data: 2006-06-13 19:04:42

Od: "m." <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pracownika zrezygnowałam.
> Czy to prawda że jest to tak strasznie drogie?

A orzechy macadamia? dostanę gdzieś w wawie? Nawtykałam się tego w marcu na
Teneryfie i od tej pory nie jadłam :(

m. (z palącą potrzeba konsumpcji orzechów)

8. Data: 2006-06-13 23:24:03

Od: "agus_82" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasne, że tak - w Klifie, konkretnie w Bomi.
Macadamia - pychota pod piwko- właśnie zajadam :))

9. Data: 2006-06-14 05:12:40

Od: Edyta Jaczewska <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A orzechy macadamia? dostanę gdzieś w wawie? Nawtykałam się tego w
marcu na
> Teneryfie i od tej pory nie jadłam :(
>
> m. (z palącą potrzeba konsumpcji orzechów)

sa w Minieuropie na Bonifraterskiej
pozdrawiam
Edyta

10. Data: 2006-06-14 09:17:19

Temat: Re: piniole + marcepan bez polewy
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m." <m...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]

W Bomi.
W tzw. sklepach ze zdrową żywnością.

> A orzechy macadamia? dostanę gdzieś w wawie? Nawtykałam się tego w marcu
> na
> Teneryfie i od tej pory nie jadłam :(

O ile asortyment jest podobny bez względu na miasto, to w Bomi są, same, w
miodzie, w soli z papryką itp.

BTW- widziałam tez ostatnio w Bomi (Gdyńskim) marcepan bez żadnej polewy.
Pakowany po 125 gr w formę takiego niby wielkiego cukierka.
Tak tylko podpinam, bo parę razy widziałam tu na grupie żale fanów
marcepanu, ze marcepanu bez polewy w Polsce trudno uświadczyć.

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

Jakby co
grzyby?
Maszyna do obierania ziemniaków
garnek do gotowania na parze