pisk w uszach

1. Data: 2008-12-11 21:19:39

Temat: pisk w uszach
Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam(: a więc od długiego czasu jakies 5 miesięcy mam straszny pisk w
uszach który zakłuca mój sen nie spie prawie wogóle jakieś 3,4
godzinny dziennie przez właśnie ten pisk w niektórych momentach kiedy
staram się zasnąc włacza mi się panika można nazwać to psychązą a to
wszystko przez ten mączący mnie pisk w uszach który jest strasznie
wykańczajacy nie wiem co mam z tym zrobić byłem u lekarza i stwierdził
ze wszystko jest dobrze na rezonansie magnetycznym też nic nie
stwierdzili mam dopiero 16 lat chce uprawiac sport który jest dla mnie
najważniejszy a czuje sie jak wrak który już z niczym nie może sobie
już z niczym poradzić przez straszny pisk i przez to brak snu który
powoduje zawroty głowy w ciagu dnia i totalne osłabienie a dotego
dochodzi czasem straszna nadpobudliwość która powoduje jak wczesniej
napisałem stany lękowe dosłownie czuje sie jak po wypici 10 napojów
energetycznych których nigdy nie piłem prosze doracie mi coś bo nie
wytrzymam i wkończu sobie coś zrobie):

2. Data: 2008-12-11 22:17:27

Temat: Re: pisk w uszach
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisałem stany lękowe dosłownie czuje sie jak po wypici 10 napojów
> energetycznych których nigdy nie piłem prosze doracie mi coś bo nie

Mam koleżankę która leczy się jakoś od raku na to samo, chcesz to dam ci do
niej mail'a zapytasz co i jak.
Z tego co jestem zorientowany, to ciężko coś takiego się leczy. Z tego co
się orientowałem ostatnio po rocznym stopsowaniu różnych kuracji kuracji
postępy w leczeniu tej przypadłości u koleżanki są nie za duże ...

Dr.Endriu

3. Data: 2008-12-11 22:18:12

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam koleżankę która leczy się jakoś od raku na to samo,

od roku - miało być....

Dr.Endriu

pisk w uszach
profil kwasów tłuszczowych i mg w erytrocytach
usg dziecka - czas trwania
Brak sledziony a antykoncepcja hormonalna?
Brązowy osad na ustach po porannym przebudzeniu