pisze prace magisterska o panu tadeuszu w szkole. help.

1. Data: 2003-05-23 07:07:44

Temat: pisze prace magisterska o panu tadeuszu w szkole. help.
Od: "Ewa M." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam :)
pisze prace magisterska z metodyki nauczania
dot. pana tadeusza i robie badania zwiazane z omawianiem w szkole tej
lektury.
mam pytanie do nauczycieli gimnazjum, liceum
i technikum:
czy omawiacie pt w calosci czy we fragmentach? dlaczego?
bardzo prosze o zaznaczenie,w jakiego typu szkole uczycie.

wasze wypowiedzi bardzo by mi pomogly... plisssss...
pozdr, ewa

2. Data: 2003-05-23 12:28:27

Od: "Robert \"Filar\"" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pisze prace magisterska z metodyki nauczania
> dot. pana tadeusza i robie badania zwiazane z omawianiem w szkole tej
^^^^^^^^^^^
Moze najpierw naucz sie pisac w jezyku polskim ? :)

3. Data: 2003-05-23 19:09:38

Od: "Ewa M." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert "Filar" napisał:

> ^^^^^^^^^^^
> Moze najpierw naucz sie pisac w jezyku polskim ? :)

a co zle napisalam? prosze o oswiecenie mnie niegodnej.
brak wielkich liter? ogonkow? chyba nie,
bo jak widze Pan tez sie za bardzo tym nie przejmuje.
mimo wszystko pozdr.

4. Data: 2003-05-24 09:37:43

Od: "Robert \"Filar\"" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co zle napisalam? prosze o oswiecenie mnie niegodnej.
> brak wielkich liter? ogonkow? chyba nie,
> bo jak widze Pan tez sie za bardzo tym nie przejmuje.
> mimo wszystko pozdr.

"Pana Tadeusza" - dziwne co ? ;)

5. Data: 2003-05-25 16:15:25

Od: "Ewa M." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Pana Tadeusza" - dziwne co ? ;)

oj szkoda czasu :))))

6. Data: 2003-05-25 19:40:10

Od: "Roman Stachowiak" <a...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

> oj szkoda czasu :))))

Wspaniałe wytłumaczenie braku szacunku i lekceważenia grupowiczów :-(((

RomanS

7. Data: 2003-05-28 02:32:27

Od: "Ewa M." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roman Stachowiak napisał:

> Wspaniałe wytłumaczenie braku szacunku i lekceważenia grupowiczów :-(((
>
> RomanS

widzĘ, Że ty razem Pan siĘ postaraŁ i nie zapomniaŁ o wszelakich
ogonkach i innych wyrÓŻnikach polskiej pisowni. biorĘ przykŁad
i mam nadziejĘ, Że tym razem nie poczuje siĘ Pan przeze mnie zlekcewaŻony.
POZDRAWIAM
ps. a tak poza tym fajnie, ze juz swieci slonko,
i otworzyli najpyszniejsze lody,no nie?

8. Data: 2003-05-28 15:01:42

Od: "Roman Stachowiak" <a...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

> widzĘ, Że ty razem Pan siĘ postaraŁ i nie zapomniaŁ o wszelakich
> ogonkach i innych wyrÓŻnikach polskiej pisowni.

Zawsze się staram i na ogół udaje mi się pisać bez błędów. Zwracam uwagę na
zwrot _na_ogół_ - zapewne w tych kilkuset postach, jakie przez ostatnie
kilka lat zamieściłem na grupie udałoby się znaleźć kilka z błędami czy
brakiem ogonków - ale nie próbowałem wtedy zbyć czytających brakiem czasu
czy brakiem ochoty na poprawność. Najzwyczajniej w świecie przepraszałem i
obiecywałem poprawę.
Cóż, ludzką rzeczą jest popełniać błędy - znacznie trudniej jest z
przyznawaniem się do nich...

RomanS

Kształcenie specjalne
PRACE DYPLOMOWE