piwo a ból głowy

1. Data: 2007-07-19 14:19:32

Temat: piwo a ból głowy
Od: "Chiarstic Slide \(aphex\)" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

witam

lubie pić piwo ale nigdy nie przesadzam.
jest lato i lubie wypić sobie 1 góra 2 piwa.
ale niestety czasem boli mnie głowa po nim.
zauważyłem że nie zawsze i nie po każdym,
ale trudno mi ocenić po jakim ??
co powoduje ból głowy, okreslony % alkoholu
w nim, im wiecej tym gorzej ?
czy może gorycz czy może coś innego ?

może znacie jakieś piwa nie wpływające negatywnie na łep ? :-D

2. Data: 2007-07-19 16:20:55

Temat: Re: piwo a ból głowy
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może znacie jakieś piwa nie wpływające negatywnie na łep ? :-D

na "łep" nie znamy.
p.

3. Data: 2007-07-19 18:38:49

Od: "Chiarstic Slide \(aphex\)" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

> na "łep" nie znamy.
> p.

a na łeb ?

4. Data: 2007-07-19 19:11:48

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiarstic Slide (aphex)" <n...@n...no> napisał w wiadomości

> a na łeb ?

Piwo składa się oprócz wody z najprostszego cukru jaki jest w przyrodzie.
Duże ilości węglowodanów z piwa mogą niektórym szkodzić. Nieważne wtedy
jakie będziesz pić piwo, bo cukrowce we wszystkich są te same... :)))
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2007-07-20 00:19:15

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <
> [...]
> Duże ilości węglowodanów z piwa mogą niektórym szkodzić. Nieważne wtedy
> jakie będziesz pić piwo, bo cukrowce we wszystkich są te same... :)))

Ta zamiast piwka napij sie smalcu -)))))

Cancer

6. Data: 2007-07-20 22:16:45

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Duże ilości węglowodanów z piwa mogą niektórym szkodzić. Nieważne wtedy
> jakie będziesz pić piwo, bo cukrowce we wszystkich są te same... :)))
W piwie już od dawna nie ma żadnych węglowodanów, wszystkie zostały zjedzone
przez drożdże i zamienione na alkohol.
Nie jestem specjalistą od browarnictwa, ale:
po pierwsze: alkohol w piwie powoduje odwodnienie, co może wywoływać bóle
głowy,
po drugie: niedokładnie odfiltrowane drożdże piwne mogą u niektórych
wywoływać reakcje alergiczne charakteryzujące się bólem głowy,
po trzecie: dodawany do wina dwutlenek siarki (tak, wszystkie wina mają w
sobie dwutlenek siarki) może również wywołać bóle głowy, dlatego nie należy
mieszać trunków.
Tu rada dla wrażliwych: najlepiej uwarzyć sobie piwa samemu, na domowy
użytek, jest to zupełnie legalne i znacznie tańsze!
Pozdrowienia!
Tadeusz

7. Data: 2007-07-20 22:40:34

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> napisał w
wiadomości news:f7rchj$a91$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> W piwie już od dawna nie ma żadnych węglowodanów, wszystkie zostały
> zjedzone przez drożdże i zamienione na alkohol.
> Nie jestem specjalistą od browarnictwa, ale:

Jak się czegoś nie wie, to się nie pisze, podkreślając jeszcze "nie jestem
specjalistą". W piwie jest najprostszy cukier z możliwych i jest go 3,6 g w
100 ml napoju. Wszyscy wiedzą jak piwo tuczy. To od czego tuczy? Od
alkoholu? nie pisz bzdur kolego...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2007-07-21 00:50:45

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz napisal:

> Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> W piwie już od dawna nie ma żadnych węglowodanów, wszystkie zostały zjedzone
> przez drożdże i zamienione na alkohol.

W kazdym razie jest bardzo malo, bo ok. 4 g/250 ml. Zalezy to od rodzaju piwa.
Mierzynski jak zwykle bredzi:)

http://www.nutritiondata.com/facts-C00001-01c20zk.ht
ml

9. Data: 2007-07-21 09:41:29

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszyscy wiedzą jak piwo tuczy. To od czego tuczy?

Znowu żeś się Jurku nie popisał.... Jak widać postępuje u ciebie zanik
komórek móżgowych, bo nie pamiętasz o faktach o których już kiedyś wcześniej
dyskutowałeś:

http://tiny.pl/5qvs

Z tabli kalorycznej widać iż piwo posiada minimalne ilości w/w przez ciebie
węglowodanów...
Pijąc piwo zwiększasz współczynnik glikochemiczny na wskutek Maltozy. Ddy
współczynnik jest duży to chce ci się żreć, i tu jest pies pogrzebany. ..

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org

"Uwaga !!!. Niniejszym informuję iż nie jestem lekarzem medycyny :) ."

trzęsiączka po odstawieniu alkoholu
Bolesne skurcze brzucha, dlaczego?
Dodatkowe śledziony???
Mata ozonowa