pizza

1. Data: 2005-02-10 13:36:04

Temat: pizza
Od: "Zetor" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakie pieczarki dajecie na pizze surowe czy moze z patelni ??:)

1. Data: 2005-02-10 13:52:03

Temat: Re: pizza
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Feb 2005 14:36:04 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Zetor*, w
wiadomości news:<news:cufo7t$eqn$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> jakie pieczarki dajecie na pizze surowe czy moze z patelni ??:)

U mnie akurat - przesmażone z cebulką.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-02-10 14:36:25

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zetor napisał(a):
> jakie pieczarki dajecie na pizze surowe czy moze z patelni ??:)

Dawalem przesmazone, ale od kiedy mam dobry piekarnik z funkcja pizza,
to daje surowe... ladnie sie podsuszaja i smakuja przepysznie..

Pozdrawiam

Maciek

--
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl

1. Data: 2005-02-10 17:08:40

Od: "Tomaso Burkaso" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakie pieczarki dajecie na pizze surowe czy moze z patelni ??:)
surowe surowe surowe surowe

tomaso
ps.: surowe

1. Data: 2005-02-11 13:25:17

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej L." <m...@c...com.pl> napisał w wiadomości
>Dawalem przesmazone, ale od kiedy mam dobry piekarnik z funkcja pizza,

Tzn jaki konkretnie? I gdzie to jest napisane, ze z funkcją pizza?

pozdr

cherokee

1. Data: 2005-02-11 14:35:53

Od: "flashi" <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dawalem przesmazone, ale od kiedy mam dobry piekarnik z funkcja pizza,
> to daje surowe... ladnie sie podsuszaja i smakuja przepysznie..

czyli mowisz ze robisz z nich taka slome ? :>
i co to ta funkcja pizza ?

pozdr Flashi

P.S. Ja podsmazam z cebulka pieprzem i na oliwie...

mięsa mi się chce!
Dziś na obiead ... czyli mężczyzna gotuje
Re: czy ktos posiada??
kotlety z grochu - pytanie techniczne
wok na kuchence elektrycznej?