pizza hut

1. Data: 2005-07-21 20:34:45

Temat: pizza hut
Od: "EW" <e...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś wie, jak przygotować kurczaczka, tak żeby smakował jak z Pizzy Hut
?
Ewa

2. Data: 2005-07-21 20:36:07

Temat: Re: pizza hut
Od: "EW" <e...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EW" <e...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dbp0s1$70d$1@inews.gazeta.pl...ups, chciałam powiedzieć z kfc
Ewa

3. Data: 2005-07-21 20:40:37

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Świadomie, albo i nie EW napisał(a):

> Użytkownik "EW" <e...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> news:dbp0s1$70d$1@inews.gazeta.pl...ups, chciałam powiedzieć z kfc
> Ewa

Oj zaraz lincz będzie :))

Pozdrawiam.
PS. Szukaj zanim zginiesz strony grupowej :))
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
www.sztrandek.int.pl jid:panta_rei(at)jabber.org

4. Data: 2005-07-21 21:00:33

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

panta_rei napisał(a):

> Oj zaraz lincz będzie :))
>
> Pozdrawiam.
> PS. Szukaj zanim zginiesz strony grupowej :))

Nie będzie, są wakacje, i google się przydadzą.
pozdr. Jerzy

5. Data: 2005-07-22 01:33:36

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Nie będzie, są wakacje, i google się przydadzą.
===
Wakacyjna promocja gugli? 8-) A co potem? Jesienna wyprzedaż?

Wolę lincz. :-D Niech wióry lecą, krew tryska, a nieszczęsna wyje
przeraźliwie kołatając do Okien :-P (w tv tylko stare powtórki :-( - trochę
emocji się przyda).

Chyba, że Ewa jest wakacyjnie sexy (np. plażowe stringi i nic więcej). Ewa,
jesteś? ;-)

waldek
===

6. Data: 2005-07-22 04:17:21

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> news:dbp0s1$70d$1@inews.gazeta.pl...ups, chciałam powiedzieć z kfc
> Ewa
>
> wrote Ewa
Jak napisałaś? Ma smakować jak z KFC ? A czy to to cóś wogóle ma smak? A
poza tym to chyba nie kurczak?
Ale jak Ci bardzo zalezy to jest przepisik:
Przypal na patelni starą wkładkę z buta zimowego, zwiń w rulonik, opanieruj
asfaltem a potem wrzuć na głęboki tłuszcz tylko taki stary zjełczały i
spalony. Będzie TORTILLA ASFALT I to jest właśnie ten smak McDonalda czy
innego kfc!
Pozdrawiam ale nie zyczę smacznego

7. Data: 2005-07-22 06:08:06

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Jul 2005 06:17:21 +0200, Waćpanna lub Waćpan *jacenty*, w
wiadomości news:<news:dbps7v$4ar$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> Jak napisałaś? Ma smakować jak z KFC ? A czy to to cóś wogóle ma smak? A
> poza tym to chyba nie kurczak?

Ma smak to raz. Dwa to kurczak. Trzy - DGCC do cholery!
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

8. Data: 2005-07-22 06:48:19

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ma smak to raz. Dwa to kurczak. Trzy - DGCC do cholery!
> --
> Pozdrawiam, Ti`Ana

UUUPS!!!! Sorki Naprawdę. Każdy je to co lubi. Jak sam zrobię to
przynajmniej wiem co jem.
PZDR

9. Data: 2005-07-22 07:04:50

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Jul 2005 08:48:19 +0200, Waćpanna lub Waćpan *jacenty*, w
wiadomości news:<news:dbq52v$ggl$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> UUUPS!!!! Sorki Naprawdę. Każdy je to co lubi. Jak sam zrobię to
> przynajmniej wiem co jem.

A to jest juz inna klasa argumentów :)
Ja też wolę zrobić w domu, przyprawić sama etc etc.
Ale na ludzi jedzących w KFC nie zadziała stwierdzenie, ze to nie ma smaku,
tylko może jakiś przepisik - "słuchaj, a jadłeś tego kurczaka w panierce z
przyprawami - masz przepis tu mojej żony" i tym podobne zachowania.

10. Data: 2005-07-22 09:25:11

Temat: Re: pizza hut podeje przepis
Od: "dżus" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

40 dkg obornika
70 dkg słomy
2 litry wody z jeziora
kilogram miękkiej gliny (może być plastelina)
wszystko mieszamy formujemy udka i pieczemy w starym oleju aż się zarumieni
pozdrawiam smacznego

witam
Jak zamrozić bazylię?
pyszny obiadek