pizzeria w W-wie

1. Data: 2004-08-01 12:27:18

Temat: pizzeria w W-wie
Od: "dotty" <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Czy mozecie polecić jakąś fajną pizzerie w Warszawie? Byleby to nie była
pizzeria typu Pizza Hut
Pozdrawiam
Dotty

1. Data: 2004-08-01 12:42:36

Temat: Re: pizzeria w W-wie
Od: "Jasti" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dotty" <d...@i...com> napisał w wiadomości
> Witajcie
> Czy mozecie polecić jakąś fajną pizzerie w Warszawie? Byleby to nie była
> pizzeria typu Pizza Hut

Na Dzikiej - Muranów, bardzo smaczna i niedroga prawdziwa pizza z pieca
węglowego, czuć :-) w lokalu nie byłam, bo zamawialiśmy na wynos.
Piccola Italia na Górczewskiej na piętrze pokomunistycznego domu handlowego.
Pizza jak wyżej ale obsługa nie miła, wystrój jak we włoskiej karczmie.

pozdr

Jasti

1. Data: 2004-08-01 22:45:32

Od: "Bozenka" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dotty"
> Witajcie
> Czy mozecie polecić jakąś fajną pizzerie w Warszawie? Byleby to nie była
> pizzeria typu Pizza Hut
> Pozdrawiam
> Dotty

np. "Prima" na Pulawskiej na przeciewko kosciola sw. Michala przy Dolnej...
albo "Non Solo" na Grojeckiej - pizza z prawdziwego pieca....

Bozenka z Wilna :-)
sloneczna miodzio dziewczyna
nawrocona... ;)

1. Data: 2004-08-01 22:46:33

Od: "Realista" <r...@o...pl.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

Pizzeria "Na Barskiej" (na ul. Barskiej ;) )
Pizza - palce lizac. Do tego za free sosik w dowolnej ilosci (tez palce
lizac)

1. Data: 2004-08-02 09:34:03

Od: "Agnieszka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Realista" <r...@o...pl.USUNTO> napisał w wiadomości
> Pizzeria "Na Barskiej" (na ul. Barskiej ;) )
> Pizza - palce lizac. Do tego za free sosik w dowolnej ilosci (tez palce
> lizac)

Na Barskiej jest na prawdę godna polecenia, jesteśmy tam stałymi klientami.
Warto też zajrzeć do malutkiej "Casa Mia" na rogu Nowolipki i Andersa.

Pozdrawiam,
Agniecha

1. Data: 2004-08-02 09:46:18

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisal(a):

>Na Barskiej jest na prawdę godna polecenia, jesteśmy tam stałymi klientami.

Zgadza sie. Dobra jest. Ja tam jestem klientem od kilkunastu lat.
Zreszta przychodzi tam mnostwo osob, ktore swego czasu mieszkaly w DS
Akademik (i pobliskich).

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Płoń, płoń, płoń parlamencie, spali Cię ogień na historii zakręcie."

1. Data: 2004-08-02 14:39:20

Od: Agnieszka Slota <a...@e...kernel.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <a...@t...pl> wrote:

> Warto też zajrzeć do malutkiej "Casa Mia" na rogu Nowolipki i Andersa.

Albo do Casa Mia na Poznanskiej.
Albo do Rimini na Ursynowie, www.rimini.pl .

Pozdrawiam
AS

1. Data: 2004-08-03 13:10:04

Od: "Barbara Dworzańska" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozecie polecić jakąś fajną pizzerie w Warszawie? Byleby to nie była
> pizzeria typu Pizza Hut

Genialna jest pizzeria UFO, koło Starówki, a także Pappas Pizza na Bemowie
(www.papas.pl), pyyychaaa
Pozdrawiam,
BD

1. Data: 2004-08-04 08:11:52

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Slota" <a...@e...kernel.pl> napisał w wiadomości

> Albo do Casa Mia na Poznanskiej.

Tylko na Poznańską radzę chodzić w godzinach dziennych. Wyjście pod wieczór
może wiązac sie z dodatkowymi atrakcjami w postaci obserwowania przeróżnych
porachunków w okolicy knajpy. Chyba, że ktoś lubi takie atrakcje. Aha, i
uwaga na rzeczy, bo moi rodzice o mało nie zostali tam pozbawieni zawartości
kieszeni ubrania wiszącego na oparciu krzesła przez sympatyczne towarzystwo
siedzące przy stoliku za nimi.
Pozdrawiam, Agata
PS. A pizza rzeczywiście bardzo dobra...

1. Data: 2004-08-04 08:15:58

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Dworzańska" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> Genialna jest pizzeria UFO, koło Starówki, a także Pappas Pizza na Bemowie
> (www.papas.pl), pyyychaaa

Jak może byc pycha, skoro z założenia w papas robią pizzę na grubym cieście?
A czy ten ser na ich pizzy to chociaż mozarella?
Pozdrawiam z powątpiewaniem, Agata

moje nóżki
Podlasia czar...:)
Tort piernikowo-czekoladowy