pl.soc.rodzina

111. Data: 2005-10-19 21:38:05

Temat: Re: pl.soc.rodzina
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> napisał w wiadomości
news:dj8vj2$s62$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Rdz.2,24

Zacytujesz ?
> Nie sugeruję. To Ty pytałeś o potwierdzenie badania śluzu w Biblii.

Cały czas to robisz

> Chemię jak i wszystko, co odktryje i wynajdzie człowiek można wykorzystać
> byle ku dobremu.
> Tu nie chodzi o regulację, a deregulację w celu współżycia zamkniętego na
> życie.

Dlaczego zaraz zamkniętego. Sam siebie oszukujesz jestes tak samo zamkniety,
gdy badasz ten swój śluż, bo po co go badasz.

> W sprawach prawa kościelnego, ale nie przykazań.

A gdzie jest przykazanie o prezerewatywach ?

> O czym mówisz? Komu wydaję wyroki?

Tym o których piszesz z taką pogarda

Jacek

112. Data: 2005-10-19 21:39:16

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Eulalka" <e...@l...net.pl> napisał w
wiadomości

> To symboliczna data. Początek dzieci kwiatów.

Chyba więc zostałem wtedy poczęty bo urudziłem się kilak miesięcy później.

Jacek

113. Data: 2005-10-19 23:02:19

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedyś znaczy się kiedy??
> Za Saula, Dawidowego haremu czy Abrahama i jego żony podsuwającej mu swe
> służące?

Przed 1968 r.

Dariusz Drzemicki

114. Data: 2005-10-20 05:24:52

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Eulalka" <e...@l...net.pl> napisał w
wiadomości

> Może nie aż tak, ale rozpoczęli demoralizację.

> Była, ale to był margines.

Rachel,

> Nie bardzo rozumiem związek cytatu z wątkiem. Bliżej już byłaby opowieść o
> Sodomie i Gomorze.

No cóż Twój problem

Jacek

115. Data: 2005-10-20 05:30:34

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Chodzi o jedno ciało.

OK. widzę że bedziemy bawić sie chowanego wiec ja wezme wieczorem biblie i
sobie znajde.

> Bo używa antykoncepcji.

Tak jak Ty kiedy badasz śluz, Twoja metoda nie każdemu pasuje, innych wpędza
w nerwice, jako człowiek wolny masz wybór, jednak masz tę samą motywację.

> Aby poznać naturę kobiety.

Przez lupę ? Ciekawe jak bys się czuł gdybyś musiał codziennie rano poddawac
się takiemu przeglądowi.

> Poszerz horyzonty. 6 przykazanie.

Po szóstu bez prezerwatyw ?
Nie znam takiego przykazania .

> Pogardą? A może prawda w oczy kole?

Wiem wiem prawdziwa pogarda.

Jacek

116. Data: 2005-10-20 11:10:06

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "b.ania." <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Np. w Księdze Rodzaju.

A konkretniej możesz chętnie się czegoś dowiem.

> Antykoncepcja niczego nie ratuje.

Nie rozumiem o co Ci chodzi, biblia to nie podrecznik medyczny, tak jak Ty
sugerujesz, skoro można chemia walczyć z naturalnym losem ludzi to można tez
kontrolować inne sprawy hormonlane.

> Co bywało?

Bywała zmiana stanowiska kościoła w róznych sprawach

Jesteś

> Wiem, że nie jestem, ale co to ma do rzeczy?

To że wydajesz wyroki, zamiast zająć się swoim zyciem.

> Najpierw nie zabijając go.

Nie pamietam aby ktoś to sugerował

Jacek

117. Data: 2005-10-20 17:49:29

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przed 1968 r.

A cóż takiego się stało w tym przełomowym roku?

Eulalka

118. Data: 2005-10-20 19:30:54

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Eulalka
<e...@l...net.pl> mówiąc:

I o której godzinie?

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

119. Data: 2005-10-20 20:44:04

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

W sprawach prawa kościelnego, ale nie przykazań.

> To że wydajesz wyroki, zamiast zająć się swoim zyciem.

Przeczytaj list inicjujący.

Dariusz Drzemicki

120. Data: 2005-10-20 20:45:56

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@l...net.pl> napisał w wiadomości

> A cóż takiego się stało w tym przełomowym roku?

To symboliczna data. Początek dzieci kwiatów.

Dariusz Drzemicki

Re: ci?ża, proszę pomóżcie
Re: ci?ża, proszę pomóżcie
Re: ci?ża, proszę pomóżcie
Re: ci?ża, proszę pomóżcie
gdzie ci przelac forse ktora zarobisz? serio ja juz mam 30000 zł to dziala! 1