pl.soc.rodzina

61. Data: 2005-10-16 22:34:33

Temat: Re: pl.soc.rodzina
Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Uznański" <N...@s...pl> napisał w
wiadomości news:slrn.pl.dl5j7p.kpd.NOSPAM-izulin-NOSPAM@sphere.
pl...

> Czystość? Raczej dziewicami/prawiczkami nie będą..

Wstrzemiężliwość dotyczy panien i kawalerów. W małżeństwie czystość objawia
się w wierności, a nie we wstrzemiężliwości. Dlatego wdowcy też mogą być
czyśli.

> I co tera z powtórnym zamążpójsciemczyjaktosięnazywadlamężczyzn..

Nic. Można.

Dariusz Drzemicki

62. Data: 2005-10-16 22:35:24

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Uznański" <N...@s...pl> napisał w
wiadomości news:slrn.pl.dl5jth.kpd.NOSPAM-izulin-NOSPAM@sphere.
pl...

> *Komu*, nie *Co*!

Mi.

Dariusz Drzemicki

63. Data: 2005-10-16 22:36:26

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Przemysław Uznański
<N...@s...pl> mówiąc:

>Czystość? Raczej dziewicami/prawiczkami nie będą..
>
>I co tera z powtórnym zamążpójsciemczyjaktosięnazywadlamężczyzn..

Ożenkiem, obrzynkiem, czy jakoś tak.

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

64. Data: 2005-10-16 22:41:16

Od: Przemysław Uznański <N...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <diukj3$bnm$1@nemesis.news.tpi.pl> Dariusz Drzemicki napisał(a):

> [...]
> się w wierności, a nie we wstrzemiężliwości. Dlatego wdowcy też mogą być

Dziękuję że pozwoliłeś. Kamień spadł mi z serca, uwolniłeś jednym
'można' miliony wdów i wdowców na całym świecie od domniemanego
grzechu i poczucia winy i życia w nieczystości..

--
Uzi

65. Data: 2005-10-16 22:42:54

Od: Przemysław Uznański <N...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <3...@4...com> Agnieszka Krysiak napisał(a):

> A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Przemysław Uznański
> <N...@s...pl> mówiąc:

> Ożenkiem, obrzynkiem, czy jakoś tak.

Obrzezaniem? (ide przemyśleć plany na przyszłość)

--
Uzi

66. Data: 2005-10-17 04:39:43

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Raz już gdzieś napisałem, zarzucanie plagiatu jest nieuzasadnione.

Znasz pojęcie słowa "plagiat" ?? Jeśli tak, to gdzie ja ten plagiat ci
zarzuciłam?

> A odniosłem w tym przypadku bo cytat z Pisma św. dokładnie przeczy wizji
> miłości, jaką podaje adwersarz.

A jaka jest wizja Mariusza na temat miłości, bo mam dziwne wrażenie, że ta
jego wizja jest tylko w twojej głowie... Mariusz napisał zaledwie kilka
postów, więc przeczytanie ich i zrozumienie jest szalenie trudne...

> To po co dodajesz jeszcze swoje siano?

Bo uważam, że jeśli Ty masz prawo to ja również :D

Monika

67. Data: 2005-10-17 04:41:56

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
..

> No dobra. Ale Ty Monika przecież również próbujesz wykazać, że postawa
> taka
> jak jego jest zła.

nie, puchaty, ja próbuje wykazać, że jego napastliwość i "jedyna słuszna
droga" jest zła. Zauważ, że dyskusja ta ciągnie się od X dni i nie
przeszkadzało mi jego gadanie o jedynym słusznym sposobie na seks czy o
zabijaniu nienarodzonych. Ale ileż można znosić gadanie, że wszystko inne od
katolickiej wizji jest beeee

Monika

68. Data: 2005-10-17 08:53:36

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Oct 2005 06:41:56 +0200, idiom napisał(a):

> nie, puchaty, ja próbuje wykazać, że jego napastliwość i "jedyna słuszna
> droga" jest zła.

No tak, przecież widzę. Ale czym jest ta napastliwość i jedynie słuszna
droga jeśli nie jego postawą?

Zmierzam do tego, że obydwoje oceniacie negatywnie swoje postawy. A więc to
nie jest to, co Was, jak piszesz, różni.

> [...]
> zabijaniu nienarodzonych. Ale ileż można znosić gadanie, że wszystko inne od

A ja nie wiem ile można znosić. Ale wiem, że co mnie tyka to mnie tyczy:-)

puchaty

69. Data: 2005-10-17 09:42:09

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oshin dorota bugla" <oshin_nospam@nospam_engram.psych.uw.edu.pl>
napisał w wiadomości news:ditacv$qk0$2@h1.uw.edu.pl...
Pewnego pieknego dnia 2005-10-14 19:54 Elske z nienacka napisal/a:
> Bardzo ładne jest to co piszesz.
> Niestety w dzisiejszym świecie nie sprawdza się to absolutnie.

> Dlaczego właśnie w _dzisiejszym_ świecie się to nie sprawdza?
> A kiedyś się wg Ciebie sprawdzało?

Kiedyś ludzie próbowali dążyć do ideału. Teraz dążą do wygody.
Nie wiem czy kiedyś się sprawdzało, nie wiem czy kiedyś będzie się
sprawdzać. Wiem, że teraz się zupełnie nie sprawdza. Wyznając takie poglądy
zostaje się uznanym za: a) dewota, b) frustrata, c) idiotę, d) fanatyka, w
najlepszym wypadku za konserwatystę - IMHO krzywdzące to i niesłuszne.

> Jeśli tak, to czy nie sądzisz, że wszystko zależy wyłącznie od ludzi?

Oczywiście. Z tym, że nie od jednostek niestety. Chociaż jednostki mogą być
ładnym zaczątkiem.

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

70. Data: 2005-10-17 09:59:19

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Sun, 16 Oct 2005 21:57:27 +0200, osoba określana zwykle jako
Dariusz Drzemicki pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Przeczytaj 13 rozdział I Listu do Kryntian.

Czy List do "Kryntian" ze mną dyskutuje?

>Nie rozumiem tego problemu.

Nie dziwię się.

>Jest wyimaginowany.

Powiedz pacjentom seksuologów, że ich problemy są wyimaginowane.

--
[------------------------] Niejeden baran zostaje czarną owcą.(Wojtek
[ K...@e...eu.org ] Moszko)

Re: ci?ża, proszę pomóżcie
Re: ci?ża, proszę pomóżcie
Re: ci?ża, proszę pomóżcie
Re: ci?ża, proszę pomóżcie
gdzie ci przelac forse ktora zarobisz? serio ja juz mam 30000 zł to dziala! 1