placuszki warzywne

1. Data: 2001-10-19 10:14:31

Temat: placuszki warzywne
Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

raczymy się takim oto plackami, czasem.

dwa ziemniaczki
3-4 marchewki
kawałek selera
2 pietruszki
mąka
jajka,
sól, pieprz i inne przyprawy, wg. smaku.
ziarno słonecznika,
pestki dyni

to wszystko doprowadzić do konsystencji placków ziemniaczanych.
Usmażyć, odsączyć i zjadać ze smakiem -pycha.

1. Data: 2001-10-19 11:35:48

Temat: Re: placuszki warzywne
Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

juz, juz, bede bardziej precyzyjny.

tak, wszystko razem zetrzec na surowo, recznie lub maszynowo,
i czym dusza pragnie do smaku przyprawic, upiec odsączyć - pysznością się
pławić
Proszę b.
Tomek

"anka" <b...@w...pl> wrote in message news:9qp32d$966$1@news.onet.pl...

> Użytkownik Tomek <t...@i...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9qoujg$abh$...@n...tpi.pl...
> [ciach]

> eee no! halo halo! nie tak!
>
> co to znaczy 'doprowadzic do konsystencji plackow ziemniaczanych'?
wszystko

1. Data: 2001-10-19 11:36:40

Temat: Odp: placuszki warzywne
Od: "anka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-10-19 11:46:44

Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

NIE GOTUJ, NIE MIEL, SCIERAJ JAK NA PL>ZIEM.!!!!
smaz na złoty kolor, podawaj z maslanką lub kefirem, albo czerwonym winkiem,
chłoną dużo oleju przy smażeniu.
SMACZNEGO

1. Data: 2001-10-19 11:49:36

Od: "anka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-10-19 12:05:04

Od: "anka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek <t...@i...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9qp40c$rgp$...@n...tpi.pl...
> NIE GOTUJ, NIE MIEL, SCIERAJ JAK NA PL>ZIEM.!!!!
> smaz na złoty kolor, podawaj z maslanką lub kefirem, albo czerwonym
> [...]

dobrze, dobrze :-)))
skoro tak kazesz, to tak pewnie jest lepiej!
bedzie jak mowisz! :-)

dzieki
anka

1. Data: 2001-10-20 01:11:59

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"anka" <b...@w...pl> wrote

> Z tego, co piszesz, wynika, ze scierasz - jak ziemniaki - na
> najdrobniejszych oczkach. A ja mam w glowie wizje grubo zmielonych....

zarowno placki ziemniaczane jak i chyba te warzywne mozesz zetrzec na
grubych oczkach tarki. Beda troche inne i moze dluzej beda sie smazyly
ale tez sa dobre. Czasami ucieram ziemniaki na grubszej stronie tarki
(szczegolnie kiedy mi sie nie chce babrac w drobne oczka).
pozdrawiam Ania

> kurcze, jest troche do poimprowizowania. Jeszcze nie robilam, ale zrobie!
> pozdrawiam
> anka

Bogracz
Kasza gryczana po wiejsku