plamy na blacie frontowym szafek

1. Data: 2012-02-11 13:18:12

Temat: plamy na blacie frontowym szafek
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Drzwiczki szafek kuchennych są wykończone materiałem, który
podatny jest na przyjmowanie plam, jak na zdjęciu.
Nie robię ich specjalnie, dotykając rękami popranymi w tłuszczu :-)
https://picasaweb.google.com/110636404017483245604/D
zrzwi_szafki#5707861238262185058
Są to tłuste plamy, które trudno zmyć.
Używając "ludwika" nie da się ich ładnie wymyć, raczej "rozciągają" się.
Mimo wycierania na cucho nie wygląda to ładnie.
Nie udało mi się znaleźć metody na pokonanie plam ciągle nowo powstających.
Zastanawiam się wobec tego nad pomalowaniem frontów szafek.
Jak powinnam przygotować te blaty do malowania i czym radzicie
pomalować, aby nie powtórzyła się sytuacja.

Pozdrawiam Krycha.
--
"...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
zmienia poglądów, zmienia autorytet.."

2. Data: 2012-02-11 13:26:03

Temat: Re: plamy na blacie frontowym szafek
Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Feb 2012 14:18:12 +0100, Krycha napisał(a):

> Zastanawiam się wobec tego nad pomalowaniem frontów
> szafek.
> Jak powinnam przygotować te blaty do malowania i czym radzicie
> pomalować, aby nie powtórzyła się sytuacja.

to mi wyglada na okleinę, tak? zatem zedrzyj ją, kup nową i naklej. nie
ma sensu po tym malowac.

btw. mozna wykrecic drzwiczki, zaniesc do zakladu stolarskiego i nakleją
nową za kilka(dziesiat) zlotych.

--
pozdrawiam, Konrad Karpieszuk \n http://tradematik.pl

3. Data: 2012-02-11 13:44:18

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-11 14:26, Konrad Karpieszuk pisze:
(...)

> btw. mozna wykrecic drzwiczki, zaniesc do zakladu stolarskiego i nakleją
> nową za kilka(dziesiat) zlotych.

Ooo, ten pomysł podoba mi się, że też ja ciągle jestem nastawiona
na "zosię samosię".

Krycha.
--
"...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
zmienia poglądów, zmienia autorytet.."
M. Dąbrowska.

Skutecznie uszczelnic stare drzwi
Jak sie przygotowac do ewentualnego procesu z ubezpieczycielem?
fronty lakierowane - jakie tanio?
szyby a mróz
Kalgon i pralka