plan lekcji i okienka

1. Data: 2002-09-02 19:42:04

Temat: plan lekcji i okienka
Od: "tututu" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiecie ile mam okienek w nowym roku i nowym planie ( nie mylic z Windowsem )

11 ( jedenascie ) ?
Czy płacą za to ( gotowosc do pracy )

2. Data: 2002-09-02 19:45:38

Temat: Re: plan lekcji i okienka
Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> 11 ( jedenascie ) ?
> Czy płacą za to ( gotowosc do pracy )

nie placa

3. Data: 2002-09-02 19:50:08

Od: "r" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tututu" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
| wiecie ile mam okienek w nowym roku i nowym planie ( nie mylic z
Windowsem )

| 11 ( jedenascie ) ?
| Czy płacą za to ( gotowosc do pracy )
<...>
Witam!
Ale jaja!
A ile masz godzin "pracy"?
Powiedz dyrowi, że wliczasz to w czas i siedzisz
w szkole do dyspozycji dyrekcji.
Niech czas pracy w tygodniu przekroczy 40 o 1 godzinkę, to zobaczy!

Romanq

4. Data: 2002-09-02 19:59:51

Od: "tututu" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam 25 godz.

5. Data: 2002-09-02 20:12:46

Od: "r" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

| mam 25 godz.
<..>
Witam!
No to liczymy:
25+11=36 zostaje 4!
Na przygotowanie do lekcji dość mało.
Ani Rady Pedagogicznej, ani nic!
Romanq

6. Data: 2002-09-02 21:27:05

Od: "Wojtek G." <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jako osoba odpowiedzialna w swojej szkole za układanie planu wiem, że
ilość okienek zależy od tego jakiego przedmiotu uczysz, czy są do niego
pracownie itd....

7. Data: 2002-09-02 21:58:00

Od: "tututu" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ucze wf ( ale 11 okienek )

8. Data: 2002-09-03 06:34:48

Od: "Darek K." <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Każda sytuacja ma też i dobre strony - duże szanse na zastępstwa i
wdzięczność grona za zrobienie ciepłej kawki przed przerwą ;-))

DK

9. Data: 2002-09-03 09:38:48

Od: "grepc" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po prostu masz kiepskie znajomosci u tych co ukladaja podzial godzin.
Proponuje ci rozejrzec sie po calym podziale godzin i wtedy zobaczysz jak to
ma inni, a jak innym sie dalo ulozyc bez, to pytanie dlaczego to bie nie.
Ale to juz tak jest im dalej od zloba tym gorzej. Tak samo jest z dodatkiem
motywacyjnym, ktory u nas w szkole jest rozkladany wedlug stazu tzn lat
pracy im ktos wiecej lat pracy tym wiekszy dodatek motywacyjny.

10. Data: 2002-09-03 17:37:00

Od: "alla" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tututu" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> wiecie ile mam okienek w nowym roku i nowym planie ( nie mylic z
> [...]
To ja placze, ze mam pare okienek?
Na twoim miejscu dowiedzialabym sie jak to jest z tymi okienkami .
Skoro masz 25 godzin a okienek 11 , to przesada ze strony ukladajacego plan.
Tak to jest kiedy pracuje sie w jednej szkole.
Znajomy wuefista ma w jednej szkole caly etat- 3 dni , w drugiej zas pol
etatu- 2 dni w tygodniu.
Nie ma okienek, za to w ramach wlasnych funduszy dojezdza samochodem, ponad
20 kilometrow.
To ja juz bym wolala miec te okienka :))
Ale tak na powaznie, za dawnych lat nauczyciel nie mogl miec wiecej okienek
niz 1/3 godzin etatu, czyli > niz 6, bynajmniej do tego stosowal sie dyr. w
mojej szkole.
Alla

nauka j.angielskiego
Sprzedam ksiazki