plastry antykoncepcyjne a cholestaza

1. Data: 2004-07-29 16:50:16

Temat: plastry antykoncepcyjne a cholestaza
Od: "MagdaK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy po przebytej cholestazie mogę używać plasterków antykoncepcyjnych ?
Oczywisice wybiorę sie do swojego ginekologa, ale chciałabym zasięgnąc
najpierw informacji tutaj.

MagdaK

MagdaK

2. Data: 2004-07-29 17:03:11

Temat: Re: plastry antykoncepcyjne a cholestaza
Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MagdaK wrote:

> Czy po przebytej cholestazie mogę używać plasterków antykoncepcyjnych ?
> Oczywisice wybiorę sie do swojego ginekologa, ale chciałabym zasięgnąc
> najpierw informacji tutaj.

Witam...

Coś mi się wydaje, że już po raz kolejny zadajesz to pytanie i niestety
nikt Ci nie odpowiada. Prawdopodbnie ginekolodzy, którzy tu zaglądają są
na urlopie ;) Może spróbuj zajrzeć na forum dyskusyjne na portalu
www.antykoncepcja.pl , a może znajdzie się ktoś, kto Ci odpowie :).
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

3. Data: 2004-07-29 17:04:39

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-29 18:50:16 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *MagdaK* skreślił te oto słowa:

> Czy po przebytej cholestazie mogę używać plasterków antykoncepcyjnych ?
> Oczywisice wybiorę sie do swojego ginekologa, ale chciałabym zasięgnąc
> najpierw informacji tutaj.

Już drugi tydzien o tym zapewniasz. Po prostu idź.
I nie wysyłaj więcej postów o identycznej treści.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

4. Data: 2004-07-29 19:01:13

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> MagdaK

O widze, ze kolejna MagdaK ;/

5. Data: 2004-07-29 19:07:33

Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już drugi tydzien o tym zapewniasz. Po prostu idź.
> I nie wysyłaj więcej postów o identycznej treści.

a co? to zabronione pytac do skutku?
Ewa

6. Data: 2004-07-29 20:03:55

Od: "MagdaK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co? to zabronione pytac do skutku?
> Ewa

widac zabronione ..... napisałam ten sam post , ale o innym tytule, tamten
miał identyczny post jak jeden umieszczony kilka postów wyżej, wiec
stwierdziłam ze ludzie nie zaglądają bo myślą ze to to samo...OT.
a pytac będe do skutku ; p

Pozdrawiam
MagdaK

7. Data: 2004-07-29 20:07:54

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-29 21:07:33 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ewa* skreślił te oto słowa:

> a co? to zabronione pytac do skutku?

Wysyłanie wciąz tych samych postów to spam.
Tak, spam jest zabroniony.
Skoro tego nie wiesz zapoznaj się z netykietą.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

8. Data: 2004-07-29 20:11:17

Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wysyłanie wciąz tych samych postów to spam.
> Tak, spam jest zabroniony.
> Skoro tego nie wiesz zapoznaj się z netykietą.

Mam watpliwą przyjemnośc czytywać twoje wypowiedzi, zwłaszcza na grupie
uroda i cos mi się zdaje, że tylko swoje wypowiedzi nebawem uważać będziesz
za nie spam.
Ewa

9. Data: 2004-07-29 20:15:37

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-29 22:11:17 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ewa* skreślił te oto słowa:

> Mam watpliwą przyjemnośc czytywać twoje wypowiedzi, zwłaszcza na grupie
> uroda i

Ktoś Ci każe czytac? Biedactwo...

> cos mi się zdaje, że tylko swoje wypowiedzi nebawem uważać będziesz
> za nie spam.

Twoja indolencja intelektualna to Twój problem, więc niech Ci się zdaje
dalej. Miłego, słodkiego zycia :]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

10. Data: 2004-07-29 20:20:56

Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Biedactwo...

chyba o sobie mówisz
i zegnam, bo rozmowa z toba tutaj to rzeczywiscie spamowanie grupy
Ewa

Salmonelloza - uleczalna ?
Info dla osób z bólami i uczuciem cieżkości w nogach
Oddawanie krwi a żółtaczka w rodzinie [pytanie - długie]
Posiew a badanie ogólne moczu
Nabłonek wyścielający płuca